Tja, aanzetten maakt het vrijwle verplichte kost. Waarom zou je met bots werken als je altijd duizenden mensen online kunt vinden?
@ The Walrus - Denk eens aan al die mensen die geen vrienden hebben en geen vader met credit card. Nee bots is gewoon handig. En Bungie zal wel een aan/uit knop erbij zetten.
Ik heb nu iets gedaan zodat ik Elites in Bloodgulch heb (in het begin zitten ze in de ghosts) Dat is toch best grappig om mee te klooien Kzal niet uitleggen hoe, want dat heeft met chippen te maken...
Iedereen hier die Live heeft en geen bots erin wilt, denkt alleen maar aan mensen MET Live, maar denk eens even aan de mensen zonder live. Die mogen dan weer niet zoveel plezier aan Halo 2 hebben als jullie die live hebben? Kort samengevat: Gun de mensen zonder live ook multiplayer plezier (en niet komen met: Kunnen ze toch systemlinken)
Maar weet je wat het is.... bots gaan na een tijdje vervelen, hoe goed de A.I. ook is. En Bungie wil met Halo 2 een perfecte game afleveren dus als ze de bots niet slim en onvoorspelbaar genoeg krijgen halen ze de bots eruit omdat het niet aan hun kwaliteitseisen voldoet....
Hoe goed bots ook zijn, ik vind het niet leuk om tegen ze te multi playeren. Geef mij maar gewoon echte mensen. Heb geen live dus dan moet het maar via lan.
De A.I hoeft niet fantastisch te zijn (voor mij dan), ik hou van gewoon neermaaien, maar soms ook van strategie, die vind ik dan weer in de single player.
Tja, ik heb het niet zo 1, 2, 3, nodig want ik heb dus Live! Maar voor mensen die dit niet hebben is't wel cool. Ach waarom ook niet. Gewoon ff kl*ten offline zonder gezeik van anderen te krijgen. En natuurlijk om lekker te oefenen zonder je stats te (***) _0/
Bots moeten er gewoon in. Als je zelf de bots kan instellen is het alleen maar een extra pluspunt. Ik wil ook wel eens gewoon met mijn broertje kunnen multiplayeren zonder dat we helemaal alleen zijn in het grote Blood Gulch. Ik vind het alleen maar fijn, ook als je alleen maar Elites als bots zou kunnen hebben, dat boeit me niks.
jah bots zal best wel fijn zijn. want mijn internet heeft soms keuren en ik zal graag wel verder kunnen.