PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. Beatle

Beatle xX Postduif Xx

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

Ik heb sinds kort PSO (koste bijna niks meer dus proberen maar)
    Eerst ff offline wat sterker worden en dan wil ik online.
    Toch een paar dingen onduidelijk, misschien heeft iemand een antwoord.

Op de doos (en in het boekje) staat dat de eerste 60 dagen gratis zijn en nu lees ik dat het 9,95 euro kost. Wat is het nou?

Daarna kost het bijna 9 euro. Als je nu van je hunters licence af wil, hoe doe je dat dan? Bellen of kan dat via het xbox live dashboard of zo?

Word je gewaarschuwd als je moet gaan betalen?

Als je je hunters licence hebt opgezegd en je wil later toch weer verder kan je dan opnieuw een hunters licence kopen en weer verder spelen waar je gebleven bent?

Ik ben nog niet zo thuis met RPG dus ik moet echt ff kijken of het wat voor me is, zo niet hoop ik dat het zonder teveel problemen is stop te zetten.

Alvast bedankt en ik zie jullie wel in de lobby

2. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    je betaald 9,95 voor de eerst 2 maanden en daarna 8,95 per maand. je kunt als je je hunter licence gecancelled hebt, later gewoon weer aanmelden en verder spelen.

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    zo me xbox was laatst weer kapot en toen ik hem terugkreeg van microsoft was ik ongeveer 1150 uur aan pso kwijtgeraakt ! en al me anders saves..
    dus nu moet ik weer als noob beginnen met een saber... heeft 1 van jullie misschien wat bruikbaar spul voor mij?

4. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur hebben jullie (bij elkaar opgeteld) gespeeld?
    Wel allemaal appart dus;)

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    een beetje teveel vergeleken de normale xbl gamer

6. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie precies maar ik denk zo rond de 2000 uur (Dreamcast + NGC + XBOX)

Ben overigens al lang niet meer op Ragol geweest, hang nu constant rond op Vana'diel (Final Fantasy XI -Online-) Meesterlijke game! _O_

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    w0000t jullie gaan dit niet geleoven, maar dit weekend ben ik dan eindelijk eens online:cool:.... na heel lang niet meer naar de game gekeken te hebben kreeg ik dit weekend weer kriebels en ja hhoor ik ben weer verslaafd..:9.. dus wie heeft r zin om van het weekend te spelen.. ik heb nog een lvl 53charr, en ben er ook nog een overnieuw begonnen.. dus..:9

8. swoosh

swoosh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    booyaka! pso leeft nog.....niet lang meer maar toch.....ik blijf het spelen:p

yo sora ben je nog wel eens op pso? of online in het algemeen?:confused:

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel keiveel, geen pso ;)
    maar omdat ik d8 dat je alleen pso speelde heb ik je ge-remove-d uit me FL maar ik voeg je wel toe

10. swoosh

swoosh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow bollocks....ja ach wel terecht van je hoor ik speel inderdaad alleen maar pso online

af en toe doe ik dan wel eens iets anders maar dat is meestal als ik vrienden over de vloer heb

11. Kwodox

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Jam (Sora)...wie van de oude garde speelt er nog? Of is er inmiddels niemand meer over van toen?... :)

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    morpheus en skeezy d8 ik... dat was 2 maanden geleden toen ik nog speelde ;)

13. swoosh

swoosh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    skeezy was toch non-legit? of heb ik iemand anders voor me?

ik speel ook al wel een tijd kwodox maar k geloof dat ik welgeteld maar 1 keer met je heb gespeeld

14. Kwodox

Leuk Bevonden:
    0
    'Vroeger' was Skeezy legit dacht ik, maar dat kan inmiddels veranderd zijn.

Eigenlijk had ik gehoopt op een soort van hereniging van oude PSO-makkers met True Fantasy Live Online, maar helaas is die gecanceld zoals jullie waarschijnlijk weten. Maar afwachten of er een andere MMORPG uitkomt zodat we weer samen ten strijde kunnen trekken (like in the old days :) )

15. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PSO nu ook online :D ik ben er alleen nog niet zo goed in, mijn hoogste character is een lvl 27 hunter..veel dingen begrijp ik ook niet, wat TTF is bijvoorbeeld en ik heb van iemand items gekrijgen met de naam '???' wat is dit? ik kan ze niet identifyen of gebruiken.

16. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja mensen ik heb ook pso 1 en 2 ik ahd hem al voor de cube maar ik zag hem liggen voor de box voor 20 piek dus... maar ik moet eerst groeien in lvls want ik ben pas lvl 3 in de cube was ik 28.... maar ik zeg wel als ik online ga goed overgings zijn (als je het spel heb gekocht) de eerste 2 maanden nou gratis? antwoord graag en kan ik anders de code van mijn cube gebruiken?

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  17. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste 2 maanden zijn gratis ja

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    nee, hier ga je de fout in gast.. je betaalt 9,95 voor 2 maanden gratis online gamen, dus in feite betaal je 30 euro voor het spel + online mogelijkheid

19. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja wat is het nou is het nou gratis de eerste 2 maanden of niet?

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    niet.. en geloof me nou maar, i've played the game for 1170 hours 8)

Deel Deze Pagina