Het is al bekend gemaakt dan splinter cell 3 er aan zit te komen. Nieuwe moves, nieuwe wapens en nieuwe graphics. Het zit er allemaal in. Discuseer er lekker op los, accepteer elkaars meningen en blijf on-topic. later _0/
Leuk man die algemene threads die je allemaal maakt maar die er helaas allemaal al zijn. Sorrie dat ik het moet zeggen ^^, maar 2 nieuwe (oude) threads is wel overdreven Er zit een keigave zoekfunctie op het forum, echt een aanrader!
ja man... Nieuws van een maand geleden en screens van de zelfde dato. HIER is een link naar het nieuwsbericht van 10 mei. waarom kunnen we niet ff een beetje opletten? En wat valt er te discusieren? Dat dit een uberspel wordt zijn we het denk ik wel met zn alleen eens.
Ik hoop dat het derde deel van Splinter Cell wat meer vernieuwing gaat geven dan deel twee. Op de screens kun je zien dat het grafisch weer goed is. Zelf hou ik erg van buitenlevels. Door de bosjes sluipen, lekker snipen. Vooral op Xbox Live is dat erg vet.
Gaat dit spel eigenlijk wel l!ve?? Ik hoor er namelijk helemaal niks van. Oh ja, check www.gametrailers.com voor de nieuwste filmpjes op gamegebied. (splinter cell 3 heeft wel xbox 2 kwaliteit lijk het wel)
Zoals al door een aantal mensen is aangegeven was hier nog niet zo lang geleden al een thread over aangemaakt. Nog eentje lijkt me dan ook dubbelop en ik doe deze dan ook maar op slot. Wie verder wil discussieren over deze game kan verder gaan in onderstaande thread. Splinter Cell 3 thread