:r Hi,Zijn er mensen hiero die weten wanneer er precies veel nederlanders op gamespy zitten en hoe laat die er zijn??? Of zijn er hier mensen die willen afspreken om online te gamen
misschien zondag wel weer, weet niet hoe laat. Komen steeds meer PAL gamers bij. Dus altijd wel iemand om mee te spelen.
Ja man ik wil zeker wel met jou, of wie dan ook in ned gamen.. Mail me maar (anybody) voor een afspraak. b2@chello.nl - Blackadder
ja hier ook ik host altijd zelf me games op xboxconnect sta dan onder nederlands server(komen alleen maar duitsers) I'm gonna xbox till i lose my breath
Gekke Duitsers Zijn de Duitse versies van Halo en MotoGP eigenlijk wel of niet compatible met die hier in Holland? Ik heb altijd veel gekloot en gezeur van Duitsers dat ze niet kunnen joinen namelijk. Speel jij trouwens MotoGP Samuel, of alleen Halo, zoals 99% op XBconnect?
JAW-001 heeft echt een heerlijke verbinding om te hosten.... enne zit in dezelfde stad met hem, dus haast geen lag Maare, gasten uit zweden ofzo hebben ook wel lekkere verbindingen om te hosten..... JAW, ff melden hier als je binnenkort weer online gaat
duitsers mijn ervaring met xboxconnect en duitsers is dat t niet werkt. waar ik in me begindagen met gamespy tegen duitsers speelde wil t niet werken met xboxconnect Je kan wel met gemak tegen zweden of uk spelen. (vorige post:ik heb niet zulke hele goeie ervaringen met de zweden) dat werkt ook wel. motogp heb ik nog niet gespeeld. maaar dan is t helemaal zoeken naar tegenstanders laat staan tegenstanders met een lage ping. My Day???? First going out to fishing and then play on my xbox
kabel of adsl 512/128 is voldoende om te spelen. maar om een game voor meerdere xboxen te hosten heb je een snellere verbinding nodig, voor gamespy dan.