Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het is de eerste keer dat ik het blad lees, dus een echt oordeel kan ik niet vormen. Maar idd, het blad is onafhankelijk, en met de cijfers van de andere games die ze beoordelen, zitten ze ook wel goed (als je naar de gemiddelden kijkt van andere reviews) Maar nogmaals: IK wacht nog ff op andere reviews:)

edit:/

ik ken de sites niet maar ja, het zijn wel 2 reviews:

Driv3r review 1 (8,:cool:

Driv3r review 2 (7,4)

8,3 + 7,4 + 9 = 8,3 gemiddeld tot nu toe...

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Aan het gemiddelde te zien zit het wel goed, maar als je kijkt naar de negatieve punten zie je AI en 'frustrerende momenten'. Wat die momenten inhouden is natuurlijk niet echt duidelijk, maar ik wordt altijd een beetje huiverig van slechte AI en frustatie vanwege foutjes in de game is ook niet echt een goed vooruitzicht, maar goed, we zien het vanzelf wel.

3. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    "On-foot controls feel remarkably similar to the GTA games, except that you can’t sprint and Tanner jumps like an arthritic grandmother" :+

Er komen deze week wel meer reviews, cijfers verschillen nogal, ieder heeft zijn eigen smaak ;), ik zal het spel volgende week even uitproberen.

4. gerjan

gerjan Guest

Ik zal hem binnenkort ook ff proberen, en mijn bevindingen vertellen.

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te tijwfelen tussen Driv3r en Shadow ops 8)

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hij ziet er echt wel supervet uit hoor.. als ik zo die ingame filmpjes bekijk.
    alleen vraag ik me af hoe de framerate is met die hoge snelheden want alles schiet voobij als een modderfokker

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kun je ook zelf richten, en dus niet zo'n bejaard auto-aim systeem zoals in GTA?

Wat ik trouwens nog wel mis is bloed.. Ik zi geen bloed bij lijken of waar dan ook, klopt dit?

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

idem vraag :)

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij niet, ik heb het nog niet ontdekt en in de vorige delen zat het ook niet...

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken iemand die zegt dat er live op komt, dat je gansters clans kan oprichten. Lijkt me wel een beetje onzin. Geloven jullie dit.

11. gerjan

gerjan Guest

Nee alleen downloadable content, morgen laat ik jullie weten wat jullie willen weten alst goed is (promo copy)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2004
  12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat zou heel fijn zijn.

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Copy of Kopie :+

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, owk maar goed, daar zaten ook geen wapens in. En je kon geen voetgangers overrijden, want die sprongen net optijd aan de kant :{ K'hoop wel op bloed. Maar dat is voor mij een 'klein' detail.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het zal wel een lompe vraag zijn maar hoe kom jij in hemelsnaam aan zo'n "promo copy" :confused:

16. F3000

F3000 Exceptional Dude

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de promo copy weten te bemachtigen, vraag me niet hoe.
    Mijn eerste impressies:
    Buiten de auto en op de motor beweegt Tanner zich érg houterig. Het rijden in de auto's zelf is wel redelijk goed uitgevoert, de graphics zijn ook wel oké. Over het algemeen krijg ik de indruk dat het geheel wat gehaast is afgewerkt. Op motors is de besturing nogal indirect, het gevoel van snelheid is ook ver te zoeken.
    Waarschijnlijk hebben ze het ook te veel op GTA willen laten lijken: Het uit voertuigen kunnen stappen, het kunnen schieten e.d Ze hadden het gewoon bij het rijden moeten laten....

Meer tijd heb ik niet, school verlangt prestaties.. :p
    Wellicht werk ik mijn eerste indruk later nog wel wat verder uit

17. DorunZ

DorunZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, ik had veel meer verwacht van dit spel. Vooral omdat ik al niet zo'n GTA fan ben baal ik hier flink van. De besturing is gewoon ruk, de framerate laag en de graphics gemiddeld. Erg jammer...

18. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De Promo Copy (Die jullie downloaden van internet) is vast niet de huidige versie die uit moet komen.

Ik hoop dat er nog wat verbeteringen komen, anders is het jammer omdat het een vrij duur spel is om te maken en flink is gehypt.

19. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou jammer zijn als het in de eindversie ook zo is, Tanner die een beetje houterig rondhobbelt, maar ik geloof er nog steeds wel in. Driver is gewoon altijd een superfranchise geweest en het zou erg stom zijn als ze de fans van de serie nu gaan teleurstellen. Maar goed, we zien het vanzelf wel.

20. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is te hopen dat de definitieve versie beter wordt dan de promo. Wat slecht zeg....... Terwijl de eerste driver games zo geweldig waren. Ik vond true crime al matig, maar dit is nog erger! Fletse graphics, houterig poppetje en het ergste is dat alle objecten op de weg op het laatst pas opgebouwd worden. Soms kan je niet eens meer uitwijken voor een lantaarnpaal die uit het niets opduikt..........

Deel Deze Pagina