Nieuw Voetbal Spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door JAGUAR, 16 jun 2004.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    EEy
    Ik weet niet of jullie het al wisten maar er komt een nieuw voetbal spel aan (geen fifa, pro evolotion etc) maar helemaal nieuw, gemaakt door de man die ook kick off en andere voetbal spellen voor de nes en snes maakte.
    INFO:
    New Soccer Games on Horizon
    DC-Studios and gamemaker Dino Dini promise a revolution.

June 15, 2004 - DC-Studios has teamed up with renowned soccer guru Dino Dini (or football guru for you folks overseas) to shake up the world of digital soccer. For those unaware of Dini's exploits, he's the guy behind such NES and SNES games as Super Kick Off, Kick Off 2, and also Player Manager, Goal and Dino Dini's Football.

The soccer genre is one of the biggest in the world, with millions of soccer games sold every year. And now DC-Studios and Dini want a substantial piece of the pie.

"The current generation of football games have no focus on the player," says Dino. "The game itself is the spectacle. This is a problem. It is the player's experience which is the key to creating a game which is accessible, playable and has long term appeal to players. If you can create an experience that satisfies the player each and every time they play the game, then you have created a classic."

"Since working on Kick Off I have had the desire and passion to show the world how a football game should really be done." Says Mark Greenshields, the managing director of DC-Studios. I've always planned on DC-Studios creating a football game at some point, but wanted to wait until we could contribute something genuinely new to the game. Dino and I had some long discussions last year and it was a revelation as we found we both agreed on almost every level about what could be done to create a football game with a difference."

The duo hasn't released any concrete details, but we do know the title(s) will be released on the PS2, Xbox, PC, GameCube, Nintendo DS, and Sony PSP. The title and release date will be coming up shortly, so stay tuned for all the latest footie gossip.

Bron: http://xbox.ign.com/articles/523/523588p1.html

POST in deze thread je mening/verwachtingen , nieuwe screens en informatie over dit voetbal spel

2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    eej das vet eindelijk weer eens iets anders dan dat uitgekauwde fifa of pes ik hoop dat het iets word maar het is nog vroeg dus wie weet. Het kan alle kanten op

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Super Kick Off, Kick Off 2 :9
    Daar heb ik vroeger flink wat uurtjes aan besteed. Maar ja, voor het nieuwe spel; wat kunnen ze nog toevoegen als er al een PES3 bestaat?
    Ik zal hier niet naar uitkijken, misschien verrast het me wel.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd heel vet, exclusief voor ps2 geloof ik

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    er staat in de text dat ze zeker weten dat hij op de xbox, ps2, gamecube, nintendo DS, de PSP komt

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Niet vet, ik heb geen PS2. Maar ik was la van plan Fifa 2005 te gaan kopen wanneer die uitkomt. Die is dan genoeg "geupgraded" dat ie wel bespeelbaar zal zijn. Dus ik wacht nog ff, en dan lekker op Live met Fifa 2005. En het Nederlands Elftal uiteraard.

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik niks gezegd, maar moeten nog afwachten of het een goed game wordt. Codemasters is het ook niet helemaal goed gelukt

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Kick-Off dat was egt goaf o pde sness.. constant sleidingen maken want dan ging je harder als rennen:+.. dat is egt pro:p

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hij komt ook op xbox, dus het is niet erg dat je geen ps2 hebt.

maare ik heb kick off ook gespeeld, en vond het altijd wel lache, dus hopen dat dit een goede game word.

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds aan het wachten op een developer die wat meer met het "Libero Grande" principe aan de haal gaat...
    (in dat spel was je één speler op het veld)

12. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Beetje jammer voor jou dat de KNVB te gierig is, waardoor het NL 11-tal niet in de game zal zitten... |:-

Fuck de KNVB en fuck EA, ik ga voor _O_ PES _O_

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daar wacht ik dus ook op, een voetbalgame waar je 1 speler bent, zoals in Libero Grande.
    En dan met 22 spelers op Live! :+

14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wel vet. :) Is weer is wat anders dan PES of FIFA, mag wel is in het voetbalgenre. :+ Als echte voetballer ben je toch ook maar 1 speler en niet het hele team! De AI moet dan wel heel goed worden uitgewerkt.

15. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hopelijk word die vet. En hopelijk kan je alle competities van de wereld doen dat zou leuk zijn.
    En dan op live elke zondag een wedstrijd met 22 man 90 minuten lang. :+ gewoon een echte wedstrijd :p .

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou zeker wel strak zijn

17. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    sjeeeeez, daar heb je een idee te pakken, dat zou wat zijn... krijg je alleen weer steeds de discussie wie er moet keepen, want dat wil natuurlijk niemand :p

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    of dat je als slecht spelertje begint en jezelf helemaal moet opwerken en uitblinken bij je ploeg om gekocht te worden. en dan over live idd dat ieder 1 speler is, je eigen charackter met skills die steeds beter worden door te trainen en goed te spelen. lijkt me wel wat

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    een voetbal RPG :)

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Om naar het stadion te komen moet je dan eerste de duivelse file verslaan waarnaa je je snoeppappiertjes in het stadion om kunt ruilen voor voetbalschoenen.... *) *) *)

Deel Deze Pagina