Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    nou kvind het niet mooi en vind je jewel ook niet mooi heb je die geverfd of zo?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    geverfd?neej, da komp door licht denk ik...hij is wel gwoon egaal hoor.
    is ook nog gwoon gespoten
     
  3. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    hoezo spuit je in hemelsnaam je jewel ? je had er dan toch beter gekleurd papier onder kunnen doen....
    stop er een ccfl onder of zo heb je ook nog wat licht
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    wrom zou ik mun jewel niet spuiten..ik vindt zo'n blaadje juist weer lelijk:cool:
    hmmmz, kweet t nog steeds nie:p
     
  5. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja ja maar als je nu zoiets hebt van kwil toch ccfl kan je eerst die lak eraf gaan halen....
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hoezo? er kan toch nog steeds licht doorheen schijnen, weet niet precies hoe fel een ccfl is, maar ik denk dat het daar gewoon doorheen zou moeten kunnen gaan
     
  7. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    nou denk niet dat er erg veel licht doorheen zal komen maja....
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    misschien, in ene verre toekomst...zal ik het doen:cool:
     
  9. timbruls

    timbruls XBOX CASE MODDER :D

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt zeker geen licht meerd oorheen, een ccfl is maar erg zwak / soort van neon licht. Als ik jou was zou ik idd dat gele randje van die dvd lade af halen. En ik zou meteen die hele xbox opnieuw spuiten in een nromale kleur... En niet zo'n diarree groene |:- |:-

    verder jewel effe cleaneren en een echte gekleurde ccfl eronder plaatsen en een doorzichtig velletje eronder, JE ZIET HET NIET EENS, kijk maar eens in mijn albums (opsite)....

    Ziet toch 20 x beter uit d8 ik zo.... 8)
     
  10. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Je site doet 't niet timbruls..
     
  11. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n Jewel er volledig uitgehaald. Ik heb dat complete stuk dat naar beneden loopt om de jewel weggehaald (92 mm boor). Toen een tribal fangrill ondergezet met een rode ccfl... Om het roze/rode light rood te maken een kersenbonbon-papiertje tussen geduwd... Hahaha (Komt je bekend voor XenoN?) Maar ik moet binnenkort iets van rood plexiglas ofzo halen...
    Toch ziet ie er nu wel cool uit. Komt iig ongeloofelijk veel licht uit m'n boxje... :cool:

    Maar goed, is eigenlijk of iemand een handige tip heeft om het roze licht van de ccfl rood te laten lijken (denk aan plexiglas ed..) :confused:
    Hear y'all
     
  12. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb je er een foto van? Ik wil namelijk ook m Xbox gaan modden maar dan krijg ik een beetje een idee..
     
  13. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een pic O-)
    [​IMG]

    Kan er mee door toch;)
    Moet 'm alleen nog spuiten! :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w0000t, das gewoon een kwestie van smaak, beste tim!
    het ziet er ook anders uit dan op die foto, want hij stond in vaag licht. normaal staat ie beetje int donker en dan ziet t wel chill uit.

    of meot volgens jou iedereen een zilver met blauwe hebben ofzo?
    zullen we maar meteen een boekje maken met de kleuren die timbruls mooi vind???dacht het niet! _0/
     
  15. tiez_1986

    tiez_1986 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha that's the spirit! :)

    GROEN is de bom _O_

    maar ff @ !SiC!: ik zou die jewel weghalen, mooie fanguard bestellen op www.regenboog.net (kost maar 3 euro of zo) en daarna ff een groene CCFL eronder duwen
    ziet die er meteen een stuk vetter uit! 8)
     
  16. gerjan

    gerjan Guest

    pffft anders doe je ff normaal...wijsneus,


    ieder zijn eigen smaak ja! Ik vind het helemaal niet lelijk, alleen de dvd lade maarja dat is zo gefixt, en ik denk dat er nog wel wat licht door heen kan, tis geel en dun laagje, en coldcathodes zijn helemaal niet zwak, tenminste mijne niet...

    Nu je zo'n siteje hebt moet je niet denken dat je alles beter weet en dat je altijd gelijk hebt als het om kleuren combi's/ methoden gaat.

    nuff said
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  18. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nuff said indeed... _O_
    Iedereen zijn eigen mening/stijl. In Nederland wordt al genoeg over kleurtjes gezeikt :9
     
  19. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    dees leek my wel wat.

    alleen hoe sluit je dat aan>


    kan iemand dat kort vertellen
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Helemaal mee eens gerjan want als we gaan beginne zoals timbruls doet, nou...

    ik heb ook nog meer dan genoeg op of aanmerkingen op jou xboxen :eek:
    zoals de ledjes boven de controllerports die ALTIJD branden.

    mijnes zijn zo dat pas als je er een controller insteekt dat ie dan gaat branden. en alsof jou kleuren zo geweldig zijn |:-. Het is meestal zo dat de mensen het mooi vinden, omdat ze er hun best op hebben gedaan om het elke x af te zeiken is zacht gezegd niet netjes. Ik kan wel ff een foto van mijn eigen gemodde xbox plaatsen en dat zal ik dan doen, ik vind hem zo mooi en ik ga me dan ook nergens van aantrekken wat jij van de kleurtjes vind :+

    Trouwens nog iets wat ik niet kan uitstaan van jou, is dat je elke x maar weer reclame maakt over je site met die 'geweldige' xboxen van je.

    Terwijl ik daar ook een x commentaar plaats en meneer de kritiek er net zo snel weer vanaf haald, omdat je niet tegen kritiek kunt??? Als je kritiek geeft moet je ook kunnen incasseren. Ooit gehoord van geven en nemen?

    Wat betreft jou adviezen soms nou ik weet soms niet hoe je erop komt zoals dat een ccfl te zwak zou zijn, en dat ie niet door zijn jewel schijnt. Heb jij zijn xbox ooit van dichtbij gezien? en zijn gespoten jewel gezien, ik vind hem nogal gedurfd en daardoor heeft het ook zijn charmes, kwa zijn kleuren ooit gehoord van het veranderen van kleuren door een iets mindere kwaliteit camera. Kleuren op foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid |:-

    hier trouwens van eerder geplaatste foto's van mijn xbox.
    [​IMG]

    [​IMG]

    op de laatste zie je ook de dvd kit die ik in het zilver heb gespoten met een ledje erin voorals ik op een knop druk v/d afstands bediening, en het brandende ledje is van de controllerplug zonder verdere controller daarom brand het 2e ledje boven de controller port niet.

    Sorry timbruls, maar ik vind deze mooier dan al jou creaties, dus doei doei timbruls _0/ veel suc6 met het verspelen van je krediet bij mij en waarschijnlijk ook andere O-)

    edit: trouwens nog het antwoord waarschijnlijk kun je die strobo wel gewoon aansluiten, omdat het voor pc is en de bekabeling er al wel bij zal zitten..
    Als je hem besteld en aan hebt gesloten, zou je dan je ervaringen hierover hier kunnen posten zo hebben anderen er ook wat aan _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina