Brat Design heeft Toon Army onthuld, een spel dat in eerste instantie doet denken aan Army Men en Conker: Live and Uncut. In Toon Army maken we kennis met een stelletje ranzig pratende wijsneuzen met te grote hoofden. Deze kleine aso-soldaten zullen elkaar in een Tweede Wereldoorlog-setting naar het leven staan in online gevechten voor maximaal 32 man. Als G.I. John Doe zal de speler het slagveld betreden met een arsenaal bekende 'vercartooniseerde' wapens en voertuigen, waaronder tanks, artillerie, vliegtuigen en meer. Niet alleen dat, maar alle objecten op de verschillende slagvelden in Afrika en Europa kunnen ook nog eens uit elkaar geknald worden. Soldaten met grote te hoofden en een grote assosiale mond dus... Lijkt we wel wat.. Jullie ook??? Breng je mening uit en blijf ontopic *) Laterzzz FrozenBullet NL
Die screenshots die ik heb gezien die zagen er kut uit.. de graphics waren Ok maar ze hebben gekozen voor het standaard "klein lichaampja, groot hoofdje" en het ziet er niet echt vernieuwend uit... je kunt er wel veel lol mee hebben..
Ja idd, mij lijkt het wel lollig. Assosiale groothoofden die in een soort battlefield stijl rondlopen te knallen
is goed, ik zal voor je zoeken ik heb ze hoop ik over een paar minuten, maar ff on-topic. Ik vind het wel een goeie game worden, zkr wel lachen met die grote hoofden enz
k cool, opzich lijkt het me best wel leuk spel, maar het moet natuurlijk wel de graphics van deze tijd bevatten he. anders is het minder.
kheb geen zin om ze allemaal apart te doen, hier heb je de link VOOR IEDEREEN , DE LINK VOOR PLAATJES IS HIER!!!! : http://archief.xboxworld.nl/game/760
Het spel is net in de maak, de screenshots zijn niet mooi afgewerkt, daarom, veel kartelranden enz. Maar het kan zowieso niet op tegen grote spellen als Halo2, Battlefield: Modern Combat Full Spectrum Warrior, Brothers in Arms en Men Of Valor(in fps genre) Maar het leuke is wel, dat je in fp view en in tp view kan net als in BF