Dit lijkt me echt een vette game en ik kijk er al naar uit wanneer die te koop is.Wie kijkt er nog meer naar uit?Hopelijk word deze topper niet uitgesteld want kan nu eigenlijk al niet wachten!!!Laterzzz
Ik vind dat de AI van je medepersonen wat raar is omdat hun soms nogal raar lopen. Kijk maar eens naar IGN filmpjes.
Kijken op de main pagina daar heb je zon mooie link Releases. Dan kun je zien dat hij geplanned staat voor 2 julli.
Irritant voor de mensen die dit spel bestelt hebben ... want Shellshock is uitgesteld tot September Eidos vind de markt niet goed genoeg ofzo....http://www.insidegamer.nl/content.php?id=2289
Juist.. Of ze stellen het spel (zoals de rest van de devs) uit om nog te redden wat er te redden valt. Dit spel werd wat mij betreft toch al niet veel soeps.
nja,officieel (denk ik) was het omdat de zomermaanden "niet interessant" zijn om games te releasen,omdat er sowieso weinig games uitkomen dan...zou je denken dat ze hem dan juist wel releasen,nee?
Of ze zijn bang dat mensen Driv3r of Full Spectrum Warrior (en andere games) hun verkoopcijfers in de weg zitten.
ja,kan natuurlijk ook.maar dan zitten ze na de zomer ook wel tegen een aantal andere releases aan te schurken...