spellen die eerst only on Xbox zijn en daarna op PC komen, blijft het dan toch een Xbox Only spel? Wat vinden jullie en kun je ook zeggen waarom?
Ja, het blijft een "Xbox Only" spel, want de PC is geen console. Vind het verder niet belangrijk of het spel ook op de PC verschijnt of niet.
vind ik wel. Als het exclusief is dan bedoelen ze toch dat het met geen andere aparatuur gespeeld kan worden dan met xbox. Het gaat om het spel, hoe je dat voor je ogen getoverd krijgt maakt niet uit. Als het alleen via xbox gaat verwacht je ook dat dit zo is toch?
ja dat vind ik ook. Dan moeten ze er niet only for xbox opzetten. Maar zoiets als : only on the console xbox
[kwoot] jah dat wil alleen zeggen dat ze op geen andere CONSOLE komen. Dus ze blijven nog steeds exclusief. [/kwoot] Klopt niet, remember SC misschien? Het Only-on-Xbox label houdt in dat het spel voor de komende 3 maanden op geen andere apperatuur (legaal) te spelen zal zijn...
Only on Xbox betekend veel minder dan het only for label op gamecube doosjes. Daarvan weet je zeker dat ze nergens anders op te spelen zijn. Aan de andere kant: er zijn ook games die echt alleen op de xbox verschijnen en dan staat dat logo er weer niet op, vaa
Gelukkig niet nee.... maar even serieus, ik denk dat dat bij Nintendo gemes een andere reden heeft. Volgens mij is het inderdaad dat 3 maanden verhaal. En ik hoop dat ze een aantal titels toch wel echt Xbox only houden. HALO2 anyone? Het zal meer mensen overhalen toch maar een xdoos in huis te nemen. Sony heeft de uitgevers (door haar marktaandeel) in de tang en kan EISEN dat een spel echt exlusive blijft. Missschien kan MS die positie ook ooit halen, maar de Xbox haalt de PS2 nooit meer in dus we zullen moeten wachten op de next next generation consoles. Helaas.
Only for nintendo is ook niet bindend. Remember the game Godzilla destroy all monsters melee ^^? Diez ook op xbox nu, en hij had een only for labeltje
Waar koop je dan nog een Xbox voor? Dan kan je beter een Cube en PS2 nemen want alle Xbox titels komen dan toch uit op de PC.
maakt me eigenlijk niks. maar ik wil wel eerste 2 a 3 jaar halo 2 alleen op de x-box hebben. daarna nog eens op de PC...
Damn, en ik nog steeds wachten op Panzer Dragoon Orta, Ninja Gaiden, Dead or Alive 3, Midtown Madness 3 etc op een ander platform... Ik heb ze dus duidelijk gemist, kun je me ze ff opnoemen?
Xbox Only betekend alleen dat de xbox voor een bepaalde tijd de rechten heeft van dat spel en dat geen enkele andere console dit spel mag uit brengen. En dit duurt echt wel wat langer dan 3 maanden.