ARGH!!! Heb ik een netwerkaart gekocht, duw ik em in een PCI bus, zet ik mijn computer aan start mijn computer ineens niet meer verder op!!! Het beeldscherm zegt ook dat hij geen signaal ontvangt. Als ik de netwerkkaart verwijder start hij ineens wel weer verder op!!! Het merk is TOPCOM. Iemand een oplossing toevallig?
Is niet echt het juistte forum hier voor maar ik zou je vraag eigenlijk even op www.tweakers.net forum vragen, daar zitten echt heel veel mensen die er veel vanaf weten.
Ja ok maar ik ben bezig met een netwerk te maken met mijn xbox. Het groene lampje van de netwerkkaart van de xbox brand en die van mijn pc ook. Zo'n kleine moeite is het toch niet als iemand het weet?
Bedoelde meer verkeerde afdeling van het xbw forum en dat je dan meer kans heb op antwoord in de goede afdeling of op tweakers dan hier maar goed Maar ik snap je niet pcies, je pc start niet meer op door je netwerk kaart?
Ja raar he... ik snap hem ook niet. De computer start gewoon helemaal niet meer op en zonder kaart werkt hij 100%
Kaart maakt kortsluiting of de kaart is defect of de slot van de computer ... kortom terug naar de winkel doet hij het daar wel ... met je computer naar de winkel voor reparatie
Heb de zelfde problemen gehad met een Firewire kaart. Ik ontdekte dat de chipset op de kaart (Via chipset ) een conflict gaf met mijn Xabre400 videokaart. Ik heb toen de firewirekaart om voor een kaart met een NEC chipset en deze gaf geen problemen.
Bedankt voor de tips, ik ga iig maar even terug naar de mediamarkt. Kijken of ze een wat duurdere betere hebben. _0/