Creative Inspire 4.1 4400

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 17 jun 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Mijn Thustmaster 2.1 set word al maar minder dus word het tijd voor iets nieuws :)
    Ik kwam deze tegen bij NoRRoD.nl :

Tot zover het verkopers praatje, de specs:
    Heeft iemand ervaring met dit setje? Het lijkt namelijk wel erg goedkoop , €42,50 is toch een mooie prijs :)

Alvast bedankt.

Gr Dirk,

2. gerjan

gerjan Guest

voor ongeveer evenveel geld heb je de 5500d volgens mij 5.1 volgens mij, check tweakers.net -->pricewatch

over het algemeen maakt creative prima speaker setjes voor de pc

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    creative is altijd uitstekend. Deze set is zeker het kopen waard. Al zou ik eerder voor een 5.1 set gaan.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tis voor me Dvd speler + Ps2, waar kan ik dat 5.1 set vinden?

5. Lionhard

Lionhard Guest

6. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar jij een 5500D voor € 42,50 vandaan haal, maar als je zelf even de moeite had genomen om de pricewatch na te kijken dan had je gezien dat je hem het goedkoopst voor € 156,- kan krijgen, is dus geen optie voor tha-d. Tenzij hij meer wil uitgeven.
    En tha-d, deze 4.1 set kan je niet op je xbox of ps2 aansluiten, zit geen decoder bij, zou je deze los moeten kopen en die zijn opzich wel wat duurder.
    Ik denk dat als je console luidsprekers wil, dat je dan je budget een stukje moet verhogen. Daarontkom je niet aan, tenzij je op 2.1 wil blijven dan kan je voor een 35 á 40 euro een leuk 2.1 setje voor je consoles kopen.
    Suc6 ermee

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 5.1 versie van creative de boxen zien er precies zo uit, de kwalitein en decibel zijn hoog genoeg dus het is wel een aanrader

greetz me

8. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook de Creative Inspire 5500D. En moet zeggen dat ik er erg veel plezier van heb, heb dus ook zelfde boxen, maar dan 5 (duh). En heb dus een decoder erbij, zodat je hem op je xbox kan aansluiten. En dat ziet er bij elkaar dus zo uit:

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hoe duur is die en waar heb je die vandaan, want mijn 2.1 setje wordt ook eens stukje slechter.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zeg maar Dirk ;)
    Maar ik had ook zo'n setje van Thrustmaster en daar zat ook geen decoder en niks bij, ik sloot het aan op die rode en gele stekkerjes.
    Maar het gaat mij eigenlijk om mijn Dvd speler en als ik ze daar op aan kan sluiten is het goed :)
    Achterop mijn Dvd speler zitten een aantal aansluitingen:
    Scart
    Video Out: S Video + Video
    Digital Out: Coaxial
    Audio Out: Rood + Wit

Dit is em met allemaal specs: http://www.goedkopen.nl/index.php?product_id=417

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    (ik ben nog niet helemaal wakker)

(een DVD speler, iig deze, heeft nog altijd een externe decoder nodig om inderdaad serieus goed surround te produceren)

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoef geen serieus surround ofzo, ik ben snel tevreden ;)

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk trouwens dat Woolyonline deze bedoeld:
    http://www.pcboulevard.com/product.php?id=2341

€60 voor een 5.1 set van Creative dat is zeker niet gek :D
    Mischien ga ik deze wel halen ook, maar eerst weten of ik die troep kan aansluiten..

14. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo kan zien, op de site van creative zit er een stereo - stereo kabel bij. Ik weet dus niet zeker of je deze zo op je dvd-speler aan kan sluiten.
    Hier voor zou je eventueel een shop kunnen vragen die deze set levert of dat mogelijk is. Ik weet namelijk niet wat ze met een stereo-stereo kabel bedoelen

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ah, nouja ik ga Dinsdag toch de stad in en dan gelijk ff naar NoRRoD even een paar vragen stellen.

Deel Deze Pagina