Bij Replay hebben ze de game in de winkel liggen Heb hem ff gespeeld. Eerste indruk is redelijk... ziet er allemaal netjes uit en mensen die zeuren over het kut - rondlopen moeten daarmee stoppen. Het speelt dan gewoon als een third person shooter ala brute force. Dus met first - person achtige controls. (linker pookje: voor, achter, strafe links, strafe rechts. Rechterpookje rondkijken, wel hoop ik dat je de sensitivity aan kan passen, aangezien het erg "log" is)) Werkt goed. Wel lijken de straten leeg en uit het niets verschijnen voetgangers en auto's. Niet super storend, maar leuk is anders. De politie is erg "rustig" blijven soms gewoon in hun wagen zitten als je langs de auto staat en echt beuken gebeurt maar af en toe. Verder reed ik per ongeluk in het water en dacht dus dat het game over was. Echter, Tanner kan idd zwemmen. De politie schuwt het water blijkbaar ook niet en reed samen met mij het water in. Ze stappen dan gewoon de wagen uit en lopen (!) in het water. Verder kon ik gewoon die politiewagen inpikken, maar teon ik uitstapte werd ik in m'n rug geschoten en was het game - over. Beetje buggy dus.
Dit zijn mijn ervaringen van ongeveer 10 minuten spelen, dus van de missies en zo kan ik helaas niks zeggen. Ben benieuwd naar de eerste reviews.
Laatst bewerkt: 18 jun 2004