Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

1. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem gisteravond ook een "uurtje" gespeelt. Mijn eerste indruk is
    toch wel positief. Grafisch ziet het er veel beter uit dan GTA imho.
    De cut scenes zijn ook wel top gedaan. Het begint steeds meer te lijken op een film waar je in speelt.
    Min puntje is wat mij betreft het lopen. Dat voelt een beetje houterig aan.
    Het is geen GTA beater maar hij laat wel True Crime ver achter zich.

Vanavond maar weer ff verder spelen.

2. smully

smully Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb em gister op de ps2 bij een maat van mij gespeeld wel vet spel en echt het grote nadeel is dat het lopen zo klote gaat

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, 27 augustus pas.

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent grappig met je 27 augustus. We zitten in JUNI !!!! En hij zal dan dus ook de 21e uit zijn. In iedergeval tussen de 20e en 30e juni is die uit, en hoe je aan augustus komt |:- ?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb Driver met plezier gespeeld op de pc destijds.
    Wacht even een review af!

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik ook.ik ben op 12 augustus jarig dus tot dan zijn er genoeg reviews uit om te bepalen of het spel het waard is om als kado te krijgen :cool: :+

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt Chronicles of Riddick. :{

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik schrok ook al, 27 augustus :{ Maar ik kan eigenlijk niet wachten ! Hoe gaat dat systeem met wapens ?! Moet je ze zoeken net als in Gta ?

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    w00000t ! Tanner kan zwemmen !!! Zo blijkt uit een nieuwe update op de officiele site ! _O__O__O_

10. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Replay hebben ze de game in de winkel liggen :) Heb hem ff gespeeld. Eerste indruk is redelijk... ziet er allemaal netjes uit en mensen die zeuren over het kut - rondlopen moeten daarmee stoppen. Het speelt dan gewoon als een third person shooter ala brute force. Dus met first - person achtige controls. (linker pookje: voor, achter, strafe links, strafe rechts. Rechterpookje rondkijken, wel hoop ik dat je de sensitivity aan kan passen, aangezien het erg "log" is)) Werkt goed. Wel lijken de straten leeg en uit het niets verschijnen voetgangers en auto's. Niet super storend, maar leuk is anders. De politie is erg "rustig" blijven soms gewoon in hun wagen zitten als je langs de auto staat en echt beuken gebeurt maar af en toe. Verder reed ik per ongeluk in het water en dacht dus dat het game over was. Echter, Tanner kan idd zwemmen. De politie schuwt het water blijkbaar ook niet en reed samen met mij het water in. Ze stappen dan gewoon de wagen uit en lopen (!) in het water. Verder kon ik gewoon die politiewagen inpikken, maar teon ik uitstapte werd ik in m'n rug geschoten en was het game - over. Beetje buggy dus.

Dit zijn mijn ervaringen van ongeveer 10 minuten spelen, dus van de missies en zo kan ik helaas niks zeggen. Ben benieuwd naar de eerste reviews.

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem hier ook in de winkel alleen zonder geluid ff gespeeld, maar das niet te doen, ik denk dat ik hem zo ff leen na me werk vertel ik morgen ff hoe die is...

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    kun je mesne overrijden net als in gta of lopen ze snel weg net als bij driver 1??

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Overrijden volgens mij.

14. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    ze lopen snel weg, maar als jij sneller bent.. dan lukt je dat wel :)

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gehaald en heb een aantal missies gespeeld. Het spel ziet er grafisch goed uit, jammer dat je gewoon pop up ziet, het lijkt ook dat als je rijd, je merkt dat de beeld trager wordt, zal wel framedrops zijn. Misschien draait het spel wel op 30 frames..? Springen ziet er gewoon niet uit, lijkt wel slowmotion. Met je gun richten, hadden ze ook veel beter kunnen uitwerken. Misschien hebben ze eerst het spel voor de ps2 gemaakt en met die code gepoort naar de xbox..? Het spel kun je eigenlijk niet helemaal vergelijken met gta, gta is meer cartoony terwijl driv3r er realistisch uitziet.
    De cut scenes zien er goed uit, je kunt na elke missie saven. Er zit een (goed) verhaal in.

Dus degene die driv3r op de psx leuk vonden, kunnen het spel gewoon halen en degene die het niet leuk vonden, kunnen het ook halen. Het spel is goed:)

16. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik wil hem zo graag, alleen hij is hier nog nergens te koop!!!:mad: Moet denk ik nog tot maandag wachten voordat ik hem hier kan kopen.

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    En waneer krijgen die lui die hem bij die Xbw.nl <> GC Shop hebben besteld hem nou precies ? Dinsdag ?

@ Geursel: Klinkt goed !!

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  18. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag al een hele lading bij Intertoys liggen.
    Wel leuk dat je fuilmpies kan uitwisselen via XBOX L!VE, denk dat ik em maar ga halen, zit nog te twijfelen.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, k bedoelde chronicles of riddick.

20. gerjan

gerjan Guest

w00t eindelijk kan je zwemmen :D miami lijkt erg op gta idd, maarja zo zal miami wel int echt zijn.

varen/rijden/motor rijden allemaal best cool :D lopent heb ik ook nog nergens last van gehad, pop-up is wel beetje aanwezig maar boeiend.

met bepaalde knopjes kan je keihard optrekken/remmen,

vet spel!

mzzl

Deel Deze Pagina