Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ha! Nice Kickasskjel Dit wou ik nou horen O-)

2. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tempie is heel goed en ook nog aardig. Maar het is niet onmogelijk inderdaad, maar wel enorm moeilijk.
    En dat chickstalker weg gaat na een ass wooping is b******t. Ik heb vaak met hem gespeeld maar hij is nooit weggegaan.

3. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Kjel, dat heb je mooi gezegd, inderdaad jammer dat chick weg ging, want we hadden best nog wel wat puntjes kunnen gebruiken! moet wel zeggen dat l2b wat sportiever was, maar hopelijk dagen jullie ons binnekort weer uit!

En zoals sphinx al eerder gepost heeft, dagen we iedereen uit! alle maps, alle modes.. we doen niet zo moeilijk.

gamertag's

Sphinx NL
    Tempie

laat even wat achter als je punten wil verliezen!

*edit, thx box :) ( gamertag?) maar 't was wel echt zo ;) 't was dan ook een flinke ass-whoop

gegroet

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  4. tha masterkjel!

tha masterkjel! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha:D:D ik ben bijna level 10:D:D thx chickstalker voor de 14 puntjes:p:p mworhahaha veel trainen he vor de next time

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Lionhard, hou je bek. Als je problemen hebt met me (ik ben een marokkaan en moslim) kom je naar me toe: adres bautsherweg 126, 6418 ER heerlen. Kijken wie dan een grote bek heeft met je anti-moslim opmerkingen. Weet je dat dat strafbaar is, kluns. Je verdraaid alles wat er is gebeurd ik niet schreeuwend binnen en daar moet je niet over liegen jij dikke duitse nazi, je denkt dat je wt bent maar ik en major m nl hebben jullie GEOWND, vet verloren in mount hospital op NEUTRALISATION wat jullie wouden, we hebben jullie maps gespeeld en dan willen nietr onze maps spelen. Mensen zoals jij, en met jij bedoel ik mensen die die stomme opmerkingen maken, zoals besneden worst, ik wil nik szeggen maar besneden is veel schoner dan niet-besneden. En dat is wetenshappelijk bewezen, die jouwe stinkt jij wast je lul zeker om de drie weken. Jij praat hyperbolisch (en als je niet weet wat dat betekent, het betekent een overdrijving, heb je wat geleerd van een allochtoon wat vind je daar van) en als er nog een zo'n stomme discriminerende opmerking van jouw komt, dan moet je lef hebben om naar mij te komen en het 'uitpraten' , en daarmee bedoel ik je inelkaar slaan.

1 persoon vindt dit leuk.
  6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stationsweg 6 in Hedel, Lionhard.

Van mij part ben je 3 meter hoog eikel, bloed net zo hard als de rest. Je hebt gezegd dat je langskomt vriend dus ik reken er ook op. Denk alleen dat je niet verder komt dan de poort.

Je geeft je adres popi, ik ga niet langs komen, maak je niet druk daar doe ik de moeite niet voor. Maar zoals ik al zei jou haat tegen moslims zal alleen maar vergroot worden.

Handel het verder maar af via mijn PM, de thread is al genoeg verneukt, idd ook door mij :{

1 persoon vindt dit leuk.
  7. tha masterkjel!

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah kihier zijn ding volgens mij het de lul van een besneden moslim hier toch heeeeeel weinig mee te maken of niE!!::confused::confused: maja was der trouwens mis met NATZI'S??? of met MOSLIMS :confused: sla elkaar dan een keer af ofzo maar nie alleen praatjes toch he jonges??? maja ik ga verder met het defeaten van jullie allemaal met SPLINTERCELL EN NIET MET EEN BESNEJE LUL !!! dus jah hahahha te grappig dit maja willen jullie mijn adres ook nog trouwens ??????:p:p:p:p:p:p;):p

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kjel kerel, je bent al net zo druk als op live. Maar ik heb je ass toch wel genoeg gekickt dacht ik :)

(kijk ff naar me gamertag)

9. tha masterkjel!

Leuk Bevonden:
    0
    eeej reni does nie zo ruig jonge k had helemaal nie gezien da jij da was:p en trouwens jij kickt mijn ass nooit jonge !!! hehe met je kut hospital!!!:p nou jonge veel succes met je glardiater fight met die moslim die besneden is heb ik vernomen.... dus jah mmzzllzz he!

10. ugluk

ugluk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lionhard wat ben jij een vuile nazi. Zo iets zeg je toch niet op het internet. Als je man bent zeg je het zelf voor zijn gezicht. Mijn god. Ik heb sommige vrienden met lonsdale kleren maar die respecteren buitenlanders. Ik kan wedden dat je over over over over over grootvader buitenlander was. Uit brazilie of zo. En trouwens: bijna meer dan 80% voedsel komt uit het buitenland. En veel drugs. Dus dan zou jij niet zo stoned kunnen worden om dit allemaal te zeggen. Hoe erg kan je zijn.

PS: prachtige speech rikkel.

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke genoeg gescholden op elkaar. Ik weet dat hij allemaal slechte dingen zegt, maar hij is het niet waard. Gewoon, iedereen kappen, voor de 4de keer.

12. ugluk

ugluk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik kan daar zo boos om worden. Ik bedoel: je hoofddoek knelt zeker af. Wat is dat dan. Hallo, een hooefdoek heeft niks met het EQ van een persoon te maken, dombo. Jij bent hier de domme sjakie. Die elke avond bier zuipt totdat hij zijn eigen vuile duitse lul kan zuigen.

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ugluk doe eens rustig. Voor de 5de keer Kappen.

14. ugluk

ugluk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okie ik stop wel.

15. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Masterkjell jij begint toch niet he.

16. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    vrede op aarde, vrede op aarde O-)

17. Lionhard

Lionhard Guest

Oke jongens ik ben allereerst gaan nazi/racist maar een realist...

ten tweede: Waarom mag jij mij wel beledigen en ik jou niet rikkel?

ten derde lieg ik nooit!

ten vierde ben ik niet dik:)

ten vijfde zei ik niet dat ik langs zou komen.. beter lezen dus...

ten zesde zijn julie allemaal van harte uitgenodigd...

ten 7e.. Ben ik niet duits

je zou gewoon eens de teksten moeten lezen.... dan zou je pas wijs worden en niet gelijk dat gescheld..

want ik mag niet beledigen en schelden maar ik krjig wel opmerkingen:

hij zuipt elke avond bier en zuigt zijn vieze duitse lul.
    hij is het niet waard
    hij is zielig
    die jouwe stinkt jij wast je lul zeker om de drie weken

zo mensen... eerst nadenken dan posten..
    en jah dat doe ik ook...

en daarmee bedoel ik je inelkaar slaan.

geen woorden maar daden...

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2004
  18. tha masterkjel!

Leuk Bevonden:
    0
    neej ik ben gewoon lekker

19. tha masterkjel!

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb nie eens een besneje pik

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ga eens wat aan je taalgebruik doen. buiten het feit dat het ontzettend onnozel overkomt, is het ook nog niet eens makkelijk te lezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina