Ik heb PGR2 uit het Rosso Pack en wil deze in een groen DVD doosje doen. De covers die je op internet kan vinden zijn echter niet echt van goede kwaliteit en hoge resolutie. Ik wil hem uitprinten zodat je bijna niet ziet dat het een ingescand en uitgeprint hoesje is. Wie heeft er een goede scanner en kan de cover van PGR2 netjes inscannen op 300 dpi of hoger (Max. 600dpi)? Liefst opslaan in TIFF of als JPG met zo min mogelijk compressie. In bv. Paint Shop Pro kan je dat instellen bij Options in het Save-As venster. Bestand kan dan overgestuurd worden via MSN ofzo. Wie o wie helpt mij (en anderen)?
das niet de cover menno... dat werkt nooit zo goed zo, kvind trouwens wel goede kwaliteit op die xboxcover site maarja mening verschilt op www.cdcovers.cc staat ie ook paar keer
Ik heb net een Halo Cover ingescand voor iemand, op 300dpi, oplslaan als JPG met zo min mogelijk compressie en die werd 5Mb. Deze plaatjes zijn maar 100 a 200 k, dus dat is helaas behoorlijk wat verschil. Maar ze kunnen natuurlijk niet een hele site volzetten met plaatjes van 5Mb. Maar thanx voor de moeite in ieder geval!
Iew! Bij Features For This Game staat Scanned by Iceman67, zo iets wil je toch niet op je doosje hebben staan
Nee, precies. Maar als iemand de moeite wil nemen om zijn originele cover even onder de scanner-kap te leggen, zou ik daar erg blij mee zijn!