ik wil level maken met battlecraft vietnam is level maker die op de cd van battlefield vietnam staat. Ik zoek goede nederlandse tuturials weet iemand goede site??OF je schrijf hier je eigen tutorial of zo.
Ik niet weten of er een tutorial bestaat, ik dom zijn, misschien even googlen *Kon t niet laten, me ma is lerares nederlands en die heeft me nogal getransformeerd in een spell/sentence checker *
Als je toch zo'n spell/sentence checker bent, doe het dan in je eigen zinnen ook correct. Het is niet "me ma", maar "mijn ma"! Sorry voor de off-topic reactie. Ik weet geen antwoord op je vraag.
Eh ja dat bedoelde ik ook , die mensen leren me t verkeerde hier BTW: Je schrijft jou met een w erachter: jouw .
Amarant niet is een mammalerareskindje Niej sow zijken ofer ghoet praten hier heh. Mjah ontopic: gewoon een beetje googlen. Anders check: www.alltheweb.com dies veel beter .
Sinds wanneer. Het is jouw boek en dat boek is van jou. Zo schrijf je het. Ontopic : Mijn advies luidt ook , zoek via google naar battlefield vietnam clan sites dan kom je er wel.
jaja dat snap ik ook wel maar ik kom allemaal verkeerde sites veel is engels dan is het weer downloaden dan is het een toturila voor andere battlefields