Weet iemand hoe ik nu nog met een Dreamcast online kan spelen ? De modem die er namelijk bij zit is niet geschikt om mijn rj45 kabel in te stoppen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik wel online kan ? De ingang op de modem is van voor een telefoon aansluiting.
Kan niet meer Dreamonline is ermee gestopt. Misschien zijn er workarounds maar dat weet ik niet zeker. Wel is er een breedband adapter
bestaad niet meer ... de on-line service van dreamcast bestaad niet meer ... Weet je waarom niet meer? De reden is dat de dreamcast te makkelijk te hacken was ...er kwamen veel cheaters on-line en er werden geen spellen verkocht ... vandaar dat een van de betere consoles aan een vroege overleed vandaar dat ik een hekel heb aan modchips ... jeugd trauma
zolang is het toch niet van de dreamcast tijd? Ik ben zelf 25 en jij toch ouder...of gaat de tijd nou zo snel? ach wat de fuck volgens mij als ik 80 ben speel ik nog games!
hehehe ik heb eventjes van de dreamcast moge proefen ... ik heb sinds mijn amiga 500 geen computer spelletje meer aangeraakt ...op de baldur's gate serie na... later kocht ik een xbox, omdat ik net te laat wakker was voor een dreamcast ... ik wilde on-line spelen ... maar niet achter een stoffige pc
tis gewoon een kwestie van telefoondraadje in de modem stoppen hoor! Je hebt idd wel dreamkey 3 nodig... bij PSO v2 zat die erbij, en ik kan me herinneren dat ik m ook nog toen besteld had...
Er zwerven op het internet vast wel 'handige trucjes' rond om je Dreamcast via Breedband aan te sluiten en zo online te spelen. Het is en blijft inderdaad een super console. Heb er veel plezier mee gehad.
Grappig: Ik krijg het gevoel dar heel veel mensen die vroeger een DC hadden zijn overgestapt op de Xbox. Tenminste, dat is bij mij wel het geval en ik krijg het gevoel dat er nog veel meer XBW'ers zijn die zo gehandeld hebben....
ik heb inderdaad mijn dreamcast met spellen e.d. verkocht om met dat geld een Xbox te kopen. Nog steeds geen spijt van gehad trouwens
Gforce: Je kon de dreamkey3 op de website van sega bestellen, anders moet je ze gewoon een mailtje sturen ofzo.
Ik heb nu een Dreamkey van een vriend gekregen, maar ik weet niet of dit ook een Dreamkey3 is of maakt dat niet uit. En wat moet ik dan verder doen ? Is er geen adapter waarin ik in de ene kant een 10/100 aansluiting stop en in de andere kant een telefoon aansluiting ?