balen, sinds een tijdje geeft men xbox bij verschillende spellen foutmeldingen. zo eentje van "de cd wordt niet herkent. hij kan beschadigt of vuil zijn. controleer of het een audio cd of een xbox spel is" dat doet hij niet alleen bij oudere spellen, maar ook bij RSC2 die ik pas gekocht heb. al haal ik er een schoonmaak-cd doorheen doetie het goed voor een uurtje, maar daarna komt het weer. zelf denk ik dat het komt omdat er veel stof in de xbox zit (ondanks de stof hoes) of dat het aan de lens ligt. meer mensen die hier last van hebben? btw. men xbox is bijna 2 jaar oud.
effe helpdesk bellen zal waarschijnlijk wat aan dvd speler aan de hand zijn ik had dat probleem al in een half jaar kreeg in 4 dagen een mijn xbox terug met een nieuwe dvd speler
Ik heb dat ook gehad. Ik heb inmiddels al mijn 3e Xbox. Bij de andere 2 kwamen ook steeds van die foutmeldingen te staan.
Microsoft geeft tenminste de service voor het repairen ervan. Sony's PS2 gaan net na de garantie kapot. Maar bij RSC2 heeft iedereen problemen, als ik dat zo lees hier. Je kan minimaal de helpdesk bellen nu je nog garantie heb, want dan krijg je gewoon een xbox die het weer doet (of een hele nieuwe of je eigen gerepaird)
maar het is niet alleen bij rsc2 hoor. ook bij bijv. mm3 en hij heeft het zelfs keertje gedaan bij de schoonmaakcd