Doeds, Ik heb gisteren een digitale camera gekocht en ben een beetje aan het spelen met de verschillende functies. Er zat een programma genaamd imagemixer bij om je foto's te bewerken en leuke effecten toe te voegen. Nu is mijn vraag: welk programma is het best om deze dingen mee te doen? Het moet een beetje makkelijk zijn en je moet er genoeg dingen mee kunnen doen. Iemand tips?
Picture it 2000 heb ik nog steeds. Daar zal vast een nieuwere versie van zijn. Erg makkelijk en zeer handig. Is van MS trouwens.
Een goed programma is photoshop. In het begin niet het makkelijkste maar als je er een beetje mee kan werken zijn de mooiste dingen er mee te maken.
Photo shop vind ik toch een stuk lastiger, en is alleen wel handiger als je het echt professioneel wil doen met parameters.
Ik heb photoshop, maar daar wil ik me nog niet aan wagen. Ik word daarmee namelijk overspoeld met functies waar ik niks van begrijp. Ik ga nu ff op zoek naar Picture It...
photoshop is een goed programma hij is wel lastig maar dat went wel genoeg handleidingen er over hij wordt ook een veel computerbladen besproken gebruikt
Jap ben t ermee eens, photoshop ist beste maar wel lastig. Als je iets makkelijkers wil is Photodraw van Microsoft (denk de opvolger van Picutre it) wel makkelijk. Dat gebruikte ik vroeger ook.