programma foto's bewerken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 19 jun 2004.

1. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Doeds,

Ik heb gisteren een digitale camera gekocht en ben een beetje aan het spelen met de verschillende functies. Er zat een programma genaamd imagemixer bij om je foto's te bewerken en leuke effecten toe te voegen. Nu is mijn vraag: welk programma is het best om deze dingen mee te doen? Het moet een beetje makkelijk zijn en je moet er genoeg dingen mee kunnen doen. Iemand tips?

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Picture it 2000 heb ik nog steeds. Daar zal vast een nieuwere versie van zijn. Erg makkelijk en zeer handig. Is van MS trouwens.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een goed programma is photoshop. In het begin niet het makkelijkste maar als je er een beetje mee kan werken zijn de mooiste dingen er mee te maken.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Photo shop vind ik toch een stuk lastiger, en is alleen wel handiger als je het echt professioneel wil doen met parameters.

5. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb photoshop, maar daar wil ik me nog niet aan wagen. Ik word daarmee namelijk overspoeld met functies waar ik niks van begrijp. Ik ga nu ff op zoek naar Picture It...

6. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    photoshop is een goed programma hij is wel lastig maar dat went wel genoeg handleidingen er over hij wordt ook een veel computerbladen besproken gebruikt

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Photoshop is absoluut het beste programma, als je maar de tijd neemt op het te begrijpen.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jap ben t ermee eens, photoshop ist beste maar wel lastig.

Als je iets makkelijkers wil is Photodraw van Microsoft (denk de opvolger van Picutre it) wel makkelijk. Dat gebruikte ik vroeger ook.

9. Casperge

Casperge Guest

Probeer eens Pinnacle.Site lijkt alleen alleen video,maar is ook foto

Pinnacle

Deel Deze Pagina