Actie Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wmdd, 19 jun 2004.

1. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen.

Ik wil graag binnenkort een Xbox kopen maar mijn vader een telefoon dus nu is mijn vraag is er ergens geen actie waar je een xbox gratis bij krijgt op een abbonement van een mobiele telefoon.

wie weet dat :p

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Niet dat ik weet. Enige zulk rare actie die ik me herinner is dat je als je een abonnement van 2j nam bij Nuon via de bartsmitwebsite je een NGC kreeg.

Als je anders geen xbox krijgt, koop je'm toch gewoon, geef je'm aan de verkoper en zeg je dat ie moet doen alsof het een actie is als je met je vader langskomt. Je kan maar proberen :+

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    was der wel een maandje geleden maar of dat nog is?

4. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    was er niet eens een keer dat je bij een nokia 5510 ofzo bij phonehouse een gratis xbox kreeg ik heb het wel eens gezien en volgens mij is het er nog steeds check zelf maar is de winkel phonehouse
    _0/

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het idd een maand geleden gezien. Weet niet meer waar. D8 een t-mobile

6. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  7. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd bovengenoemde links! Ik kreeg daar 2 dagen geleden nog mailtje over van euroclix (spaarprogramma). Daar kreeg ik ook de link van typhone. Daar biedt ik dacht Telfort abbo's aan met EN gratis mobiel EN Xbox (of PS2).

En, ik heb zelf ook Telfort en ik ben zeer tevreden! Goed netwerk en lekker goedkoop en goede service! Ik zou het wel weten :)

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst in een folder van The Phone House ook zo'n actie. Maar het kan best zijn dat die regionaal is...

10. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    The Phone House, Telfort en WannaHaves hadden/hebben zo'n actie! Succes ermee!

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn regelmatig van die acties, alleen krijgt je vader dan niet een van de nieuwste toestellen. Ik weet niet of dat voor hem wat uitmaakt?

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bij Dixons hebben ze die actie ook gehad, maar nu krijg je er volgens mij alleen nog maar een Playstation 2 bij. Maar je zou er eens kunnen informeren...

Ook wel met de nieuwste toestellen, misschien niet de allerduurste maar wel met een aantal leuke Samsungs en Nokia's bijvoorbeeld.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In de Veronica gids zag ik er vorige week ook nog 1.

14. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    bij de media markt zijn ook wel eens van die acties maar idd krijg je volgens mij niet de nieuwste telefoon.

Deel Deze Pagina