Mijn xbox garantie termijn is nu al een paar maandjes verlopen en nou vraag ik me af wat Microsoft doet met kapotte xboxen buiten de garantie termijn. (niet dat die van mij iets mankeert). Maken ze hem toch gewoon ook al heb je geen garantie meer, vragen ze er geld voor of doen ze gewoon helemaal niets meer... Iemand misschien al ervaringen hiermee?
Ik kreeg na 2 jaar nog gewoon een gratis reparatie... Daar doen ze juist niet moeilijk over, echt goede service
Goede vraag, dat wil ik ook graag weten! Dan weet ik of ik een nieuwe moet kopen wanneer degene die ik nu heb ermee ophoudt of niet.
Kun je niet gewoon een bonnetje van een Xbox 'lenen' van een Xbox die nog wel garantie heeft, of staan de Xboxen geregistreerd op aankoopdatum?
Als je zegt dat je probleem zich voordoet met rallisport challenge 2, dan isset gratis. Want dat ligt gewoon aan die xbox zelf. Een xbox die moeite heeft met dubbellaagse dvd's, daar gaat gratis een nieuwe drive in. Tenminste bij mij...
De Xbox staat bij M$ geregisteerd met Serienummer. Via de serienummer kan M$ altijd zien wanneer de Xbox is gemaakt en waar die verkocht is.
Oh das mooi, mocht er dan ooit wat zijn dan vertel je gewoon dat je xbox moeite heeft met Rallisport challenge heeft (ik heb de game niet eens )
dus opzich kan ik hem wel gewoon openschroeven en zo de garantie die ik toch al niet meer heb vernaaien?
130€ is wel veel. kun je beter een 2e hands xbox kopen, die zijn er ook voor 130€ en krijg je er meestal nog wel paar spellen bij.
ik heb laatst gebeld omdat mijne rare geluiden maakt. je moet er voor betalen en het kost rond de 130-140 euro. das bijna een nieuwe xbox dus...
130 euro doet verdacht veel vermoeden dat men je gewoon een nieuwe Xbox geeft en je saves over zet...
kunnen ook gewoon de oude repareren... of je nu een nieuwe geven en die oude repareren en dan later een keer trug in de roulatie te brengen.
Ja ok, maar ervan uitgaande dat het iets met je Drive te maken heeft he... Das toch namelijk het meest voorkomende probleem...?