Driv3r, FSW of Shadow Ops Red murcery

Discussie in 'Algemeen' gestart door joost23, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welk spel is het beste: Driv3r, FSW of Shadow Ops Red Mercury.
    Aangezien ik ze niet alle 3 tegelijk kan kopen moet ik een keuze maken.
    Ik weet dat ook om mijn eigen smaak gaat, maar a.u.b. niet zeggen dat ik naar reviews en zo moet gaan kijken. Ik zou graag indrukken willen weten van mensen die deze spellen hebben gespeelt.

Beschrijf het spel met voor en nadelen.
    Heel erg bedankt als iemand de moeite neemt. _O_

Dan kan ik deze week een van deze spellen gaan kopen O-)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    FSW isvolgens mij nog niet uit dus niemand heeft hem denk ik tot nu toe gespeeld

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Niet om één of andere wannabe mod te lijken maar dit lijkt me typisch zo'n opsom topic worden, als je niet je mening op één revieuw of previeuw wil beoordelen lees dan meerdere uit verschillende magazines/websites en vergelijk die met elkaar, daar zul je heus wel uit kunnen opmaken of je met een toppertje of met een flop te maken hebt.

Greetz

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Wij kunnen jouw mening niet vormen. Je kan beter wat reviews lezen om te kijken hoe het spel uit de bus komt.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Allemaal games die ik ook cool vind, maar die allemaal nog niet uit zijn (behalv shadow ops, die gisteren is uitgekomen) Maar een echte mening valt nog niet te vormen. Kijk anders ff in de threads van deze games of lees reviews om je oordeel te vellen.

6. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    driver is toch ook al uit zag hem in de winkel liggen en shadows ops wou een vriend van me gisteren halen wij overal zoeken hadden ze nergens.

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Driv3r zit vol bugs, shadow ops lijkt me een beetje deltaforce shit, dus ik zou FSW doen.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    officieel is Driv3r nog niet uit.

9. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor FSW gaan want Driv3r ziet er niet zo mooi uit en ik denk niet dan driv3r echt goed zal scoren...
    De PU was er ook al niet zo weg van

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was de preview versie. Volgende maand hebben ze de echte versie getest en gereviewd.

11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hierboven al is gezegd: wij kunnen geen mening voor jou gaan vormen. Dit levert niets op. Je kan dus beter wel de reviews gaan lezen en zelf even de moeite nemen. O-)

12. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    waarom zit iedereen driv3r af te kraken? driv3r is heel goed, met ontzettend mooie graphics, grote steden, veel bewegingsvrijheid, veel interactiviteit, veel afwisseling tussen wagens etc. driv3r is naar mijn mening beter dan gta vice, nu nog wachten op SA maar tot die tijd is driv3r het beste in dat genre.

Shadow ops is een matig spel met een goede single player, erg intens en het bevat een goede sfeer, maar als het op het multiplayer gedeelte aankomt slaat hij toch te wensen over. De muziek is erg goed en er werken ook grote bedrijven aan mee, ook klinken de wapens vrij overtuigend is speelt het lekker snel. Er zit ook een co-op functie in die zich niet onderdoet aan de single player levels, goed voor enkele uurtjes plezier :)

FSW ja, daar kan ik niks over vertellen. Het spel is nog niet uit dus ik kan daar geen oordeel over geven. Ik heb wel het één en het ander gehoord en dat was niet bepaalt iets om over de daken te schreeuwen..:)

Mijn uiteindelijke advies is, koop driv3r, daar zul je lang plezier aan beleven

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies :)

Ik kan het nog wel een keer gaan zeggen, maar het lijkt me duidelijk: met dit soort vergelijkingen bereik je heel weinig, behalve weinig nuttige opsommingen. Dus toch maar reviews lezen ;) Check anders de forumtopics van elk van de spellen waar je over twijfelt, daar vind je genoeg meningen van anderen.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina