Nintendo richt zich meer op kids en MS Xbox meer op de 'oudere' gamers. Verschil is ook de capaciteit van het apparaat. Xbox heeft meer te bieden, waardoor een beter spelverloop. Ik heb bewust voor deze console gekozen (heb 'm import) vanwege de 8 GB HDD en de DVD-speler. Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze.
Xobold Anyways, maar is wel duidelijk dat dit en vorig jaar echt het jaar van de X'en waren windows XP, Mac OS X Athlon XP Xbox ETC ETC. when will the h(x)urting stop...
Wimlex heeft nu sex, niet met zijn ex rijdend op een solex spelend op zijn sax.. ook niet met Max friemelend op de fax tussen poeders zoals anthrax... Maar relax met maxima, die nog als kleine extra xylofoon speelt op een zebra... Ons allergeliefde beatrix ziet het en vindt het maar nix, neemt een tabletje xtc en eet een twix... hik hik hiks Ik moet echt gaan slapen nu......
nou ik weet niet heur als de mensen bij sony merken dat ze een beetje gaan achter lopen dan zullen ze heus wel iets verzinnen om de xbox weer voorbij te schietten!