hulp nofig bij driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door nelis1980, 20 jun 2004.

1. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu al de hele middag met 1 ding bezig en dat is als je voor de tweede keer achterin een busje zit en dat je dan de politie wagens kapot moet schieten die je achtervolgen dit is in nice als je bent terug gekomen uit
    istanbul volgens mij is dit onmogenlijk zo niet vertel mij dan maar eens hoe je dit geflikt hebt alvast bedankt :'-( :'-( :'-(

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat er al veel mensen zijn die driv3r hebben,
    en die je kunnen helpen

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al uit dan :confused: En ik moet eerst ook dan eens een paar reviews ervan lezen, want het schijnt niet geweldig te zijn.....

4. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee..hij is nog niet uit..hij is voortijdig gelekt en TS heeft hem dus niet origineel.

5. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Driver ligt bij de meeste winkels gewoon in de rekken hoor ik heb hem vrijdag al gewoon kunnen kopen

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dit is wel ernstig off-topic, maar Driv3r is gisteren gereleased.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hij ligt al in heel veel winkels (zelf gezien ook) En waarschijnlijk (HOOPELIJK !) krijg ik hem morgen ook ......

8. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding kan ik jullie wel vertellen ik hoop dat jullie niet snel gefrustreerd zijn want dit is echt niet te geloven
    of ik kan het niet maar goed ik heb het nu dus gehaald
    maar ik was nog steeds in istanbul by the way

maar nu is hij echt pitig want ik moet dat mokkel volgen en die sjeest als een gek door
    de turkse getto en dan moet ik haar te zien bijhouden is echt super moeilijk en als je iets te ver achterraakt is het mission over en geloof me je hoeft maar iets achter te liggen meestal zie je haar nog gewoon voor je rijden maar dan ben je haar volgens het het spel uit kwijt echt kut is dat !!!!!! :mad:(((

mijn controller heeft al verschillende duik vluchten gemaakt naar mijn xbox
    ik moet echt zeggen dat ik personnlijk ninja gaiden niet zo moeilijk vond als dit spel en dan ben ik heel eerlijk!!!!!!

nou als iemand mij verder kan helpen met de achter volging vanaf het stadion met dat wijfie dan hoor ik het wel!!@!!! en ojah ik moet haar oiok nog verrot beuken en ik ben al blij als ik haar kan bijhouden!!

9. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel kut dat die zo moeilijk is maar ik denk gewoon vaak genoeg proberen en dan lukt het vast wel een keer, als je hem doorhebt.

10. hardplane

hardplane Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nelis1980
    Registered User

Gamertag: bas NL

--------------------------------------------------------------------------------

ik ben nu al de hele middag met 1 ding bezig en dat is als je voor de tweede keer achterin een busje zit en dat je dan de politie wagens kapot moet schieten die je achtervolgen dit is in nice als je bent terug gekomen uit
    istanbul volgens mij is dit onmogenlijk zo niet vertel mij dan maar eens hoe je dit geflikt hebt alvast bedankt

gewoon blijven proberen mij is het namelijk wel gewoon gelukt

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al meningen van het spel, behalve dat het zo te zien erg moeilijk is? Is het bijvoorbeeld leuk om te gaan cruisen in de stan enzo? zijn de maps groot, is het net zo leuk als VC (het cruisen enzo dan he)

12. Nijmegendabest

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af. Et heeft maar dertig missies. Zijn die drie steden groot?dus als het een goede game is wordt dat daarmee gecompenseerd. Heb je de vrijheid en heb je ook alle wapens tijdens het cruisen zoals in VC.

13. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je start gewoon met vol wapens en je hebt rode stippen op je map 3 per map en dat is je huis of schul plaats hier kun je wapens enzo pakken en health en dan heb ik het over cruise he in cruise is alles gewoon mogenlijk je kan kiezen tussen over dag s'ochtends savonds of snachts en dan met regen droog of bewolkt en dan kun je ook nog kiezen met wat voor vooryuig je wilt starten maar je kan ook gewoon pakken wat je wilt natuurlijk

verder stikt het spel van de geheime wapens en andere geheimen die je kunt vinden in cruise en dat onthoud hij ook als je later nog een keer gaat cruisen

ik vind het spel verder iets leuker en mooier als vc maar ja dat is mij mening
    vooral de schade aan de auto's is super

je hebt ook nog de oude speel varianten waarin jij iemand moet achtervolgen of dat jij wordt achtervolgt of dat je het zolang mogenlijk moet volhouden tegen 10 politie auto's
    dat zijn de zogenaamde mini games die je kan vinden in het start menu

laten we 1 ding niet vergeten ik vind het een super spel alleen vind ik hem als je in istanbul komt er moeilijk maarja dit kan ook aan mij liggen!!!!

14. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je he hebt inderdaad 30 missies maarja daarin zitten ook weer submissies he!!!

dus geloof mij maar dat je er druke mee bent en de maps zijn heeell groot ik denk als ik moet gokken 2 a 3 keer zo groot als vc afhangkelijk per map

en dan heb je dus 3 maps he dus zeg maar dat het bij elkaar heeell groot is _O_

15. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de cheats zelf gevonden ik dacht kom laat ik ze eens plaatsen

je voert ze gewoon in op de plek waar je kan kiezen wat je wilt gaan doen undercover of cruise of iets anders:

All Weapons L, L, X, Y, Y, R, R
    Invincibility* X, Y, L, R, L, R, R
    Unlock all Missions X, X, Y, Y, R, R, L
    Unlock all Vehicles X, X, Y, Y, L, R, L
    L = Left Trigger
    R = Right Trigger
    * Will not function in Undercover Mode.

na het invoeren hoor je een geluidje
    dan weet je dat je het goed gedaan hebt
    nu is er een cheat optie bijgekomen in de menu's
    en wat handig is deze cheats hoef je niet steeds weer in te voeren
    nou veel plezier

16. Nijmegendabest

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u. Je hebt me wel overtuigt dus deze game halen van de studiefinanciering die ik binnenkort krijg. :) en natuurlijk ff wachten op de review :) .

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  17. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de reviews erg uiteen lopend zullen zijn maar goed ik kan me voorstellen dat je daar op wilt wachten :)

Deel Deze Pagina