verwijderen van BF: V

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hit `em hard, 21 jun 2004.

1. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Hey guys,

ik heb ff een vraagie voor jullie. Ik wil graag BF:v verwijderen van mijn pc, maar dit gaat op een of andere manier niet, hij geeft steeds aan dat er enkele bestanden missen. Hebben jullie enig idee wat de manier is om dit spel volledig te verwijderen, zodat ik hem weer opnieuw kan installeren???? ik heb win XP pro

Thx

2. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    wat is BF:v ?

/edit, oh een spel.

nou je kunt de map opzoeken en deze helemaal verwijderen. deze methode laat vaak files achter die ergens anders op geslagen stonden.
    misschien kun je met de cd gewoon proberen om hem te unintalleren. Je kunt ook het spel opniew installeren zonder hem eraf te halen. doe dat dan in dezelfde map waar de oude versie stond.

suc6

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    battlefield vietnam

4. Hit `em hard

Leuk Bevonden:
    3
    das dus ut probleem :eek: hij installeerd hem niet opnieuw:confused:

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gekeken bij de FAQ op de site van EA? Daar staan meestal dergelijke problemen uitgelegd...

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Had het ook een keer met moh. Je kon de hele map legen, register legen van moh keys, maar het helpte allemaal niet. Was dan ook alleen te verhelpen met windows reinstall.

7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat ook je moet uninstal bfv doen en de dingen die je dan weg wil hebben moet je dan aankruisen anders gaat ie niet weg probeer dat maar dan lukt het vast wel

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan je het niet repareren? soms zie je als je de cd erin gooit en hem uninstalled een rondje met repair erachter

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    had ik ook met MOH
    Deze computer --> extra --> map opties --> weergave en dan helemaal onderaan staat verborgen mappen en bestanden weergeven. Die even aanzetten en toepassen.

Dan naar c--> programma files --> InstallShield Installation Information (is een doorzichte map normaal niet zichtbaar). Daarin vind je een aantal mapjes. Als het goed is zit er in elke map een paar bestanden, en in elke map een setup lees besetand. Moet je al die setup kladblok bestandjes even afgaan, en dan moet je kijken in welke map een bestand staat waar info over BF:V staat. Verwijder die hele map en je kan hem weer opnieuw instaleren.

Zo heb ik mijn probleem met MOH opgelost
    suc6

edit: hmmm zie nu pas dat je hem helemaal niet opnieuw wil instaleren :D:D mischien kan je er toch wat mee :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  10. Hit `em hard

Leuk Bevonden:
    3
    @ geertbargeman: THX ut werkt........

Deel Deze Pagina