Sinds kort is er nu een zeer coole download; Mobydock (Freeware). Mobydock is een Menubar wat veel op een Apple Macintosh menu bar lijkt. Er zit een Screenshot taker in, een analoge klok en zelfs een Weer-temperatuur ding achtig iets Enkele screens (Dus genomen met Mobydock): Zo heb ik em nu staan: Conclusie: Pros + Mooier, makkelijker en compacter. Bovendien ook handiger. Neemt maar 4 MB in beslag en slechts 8 MB geheugen. Freeware. Cons - Zitten nog bugs in. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo /edit Plaatjes kleiner gemaakt, nu kunnen de 56k'ers onder ons ook gewoon lekker doorsurfen /edit2 Conclusie toegevoegd
Grappig, alleen krijg je daardoor nog meer ellendige icoontjes in je scherm. :{ Je pc draait er zeker langzamer door?
Oplossing: Laat het normale windows balkje weg (Rechter muisknop op balk > eigenschappen > Taakbalk automatisch verbergen aan) en plaats je "Nieuwe" balk er. Je kan nieuwe iconen in de balk plaatsen door gewoon te klikken en te slepen. Dit zelfde geld voor het verwijderen ervan.
Probeer eens SmartBar XP . Zoiets komt ook in nieuwe Windows (Longhorn). Heel handig progie, hier is een beschrijving van de site SmartBar Xp is een soort Mobydock, persoonlijk vind ik SmartBar XP handiger
Kan ik bier halen bij die bar? Nee. Nutteloos dus Ik hoef al die extra onzin niet, heb genoeg opties om mijn pc te bedienen.
Ik heb nog nooit een bar gezien waar ze geen bier verkopen Is niet nutteloos, gewoon andere toolbar wat wat minder ruimte in neemt dan de normale, dus kan handig zijn voor mensen die op een lage resolutie draaien
Ehm je kan dat ding gewoon onzichtbaar maken en als je dan met over de linkerkant of rechterkant gaat dan komt ie tevoorschijn. Ik vind het heel handig, ik heb nu geen een pictogram op mijn bureaublad, ik heb al mijn programas die ik nodig heb in de bar gezet en verder heb ik er bijv. nieuwe scroller erin, mp3 speler, je kan gelijk zoeken mbv google etc. Hier een paar screens: