Hey, Ik heb nu een paar keer een Mp3 cd'tje gefikt, 1 voor de auto en 1 voor mijn nieuwe dvd speler. Maar het probleem is dat de kwaliteit echt kut is en sommige nummers speelt ie gewoon niet Ik brand met de nieuwste Nero trouwens. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? En nog iets: ik download mijn muziek in .OGG en zet ze om naar .MP3 , kan daardoor de kwaliteit zover dalen? Alvast bedankt! Gr Dirk,
misschien download je gewoon een slechte kwaliteit ? Wat dan op een orginele radio goed te horen is ? :{
Probeer mp3's iig boven de 192kbps te krijgen, dan komt er goed geluid uit , en het kan ook zijn dat je programma de oggs niet goed omzet.
Het probleem met OGG is dat die meestal 92kbps zijn, en die klinken dan mooi. Omdat OGG een goede kwaliteit heeft op een lage bitrate. Maar als je het gaat converten, wordt het gewoon minder (ookal convert je naar 192). Dat is hetzelfde als een BMP foto die klein is, dubbel zo groot maken en opslaan in JPG .
bij mij ligt het aan de cd's als ik een lifetec cd gebruik slaat ie vaak over philips music cd tjes slaan nooit over en dat bij de zelfde radio
Als je nou eerst gezellig de topic doorleest. Hij heeft het niet over wav maar over .ogg. En het probleem is niet dat hij de tracks niet om kan zetten maar het kwaliteitsverlies.
dowload twister op www.download.com daar heb je mp3 tjes gemideld in 10 seconden gedownload en dan hoef je ze niet om te zetten.