hallo allemaal op plaatjes en in races zie je autos met 2 kleuren aan 2 kanten. hoe doe je dat? want dan heeft een auto byv aan de voorkant geel en aan de achter kant paars en oja ik zit vast bij circuit dat je voor de 4e plek gaat maar die is erg moeilijk maar antwoord graag op mijn 1e vraag over die kleuren Mvg Alex
Dat zijn hele BODY stickers Die unlock je ook zo.. ff goed kijken bij al die stickers en dan bodystickers klikken (Lang geleden dak het spel heb gespeelt )
ok bedankt en de beste auto is toch een nissan skyline?(die heb ik nu) maar welke is het beste voor al ben je nu voor de 4e plekken aant racen?
Over het algemeen is mijn ervaring dat de RX-7 het beste handled in de bochten maar dat je met de skyline net iets sneller bent op de rechte stukken. Maar als je een beetje je best doet moet het met allebei wel lukken.
Zorg dat je de juiste (unique) upgrades kiest en je Skyline is ook goed in handeling. Het is gewoon "de" auto in NFS:U!
neen daar heb je geen gelijk in het is de moeilijkste auto in NFSU als je een andere auto hebt speel je hem veel makkelijker uit...soms is het echt vele male makklijker met een andere auto dan die Skyline
die duo paints om er ff op terug te komen, dat zijn toch die metallic kleuren sie je kunt kiezen?(met een stikker of 2 uiteraard)
nope...moet je zelf uitzoeken !! gewoon uren lang je auto gaan zitten versieren tot je perfecte auto hebt
Vreemd zeg dat ik daar geen gelijk in heb volgens jou. Ik heb namelijk hier de officieele NFS:U strategy guide voor me liggen waarin staat dat de Nissan Skyline de nr. 1 auto is in het spel... Overigens heb ik deze strategy guide te koop staan, mocht een van jullie geinteresseerd zijn *klik*. Hier staan heel veel tips en trucs in voor het spel mocht je er zelf niet uit komen.
Daar kennen wij geen tips voor geven, want wat de 1 mooi vind ken weer niet in de andere smaak vallen he Dus je auto stylen is helemaal je eige smaak En over het algemeen vind ik die Skyline het mooist en het fijnst (maar das mijn mening )
ik zou toch eerder voor de rx-7 of de miata gaan, ik heb ook eerst ge-raced met een sklyline, daarna met een miata en uiteindelijk met een rx-7 en ik meot zeggen dat de rx-7 overall een goeie auto is. maar voor draggen gebruik ik meestal wel weer skyline.