Fake GBA games???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door maxieboy007, 20 jun 2004.

1. maxieboy007

maxieboy007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik zat vanmiddag een beetje op marktplaats te zoeken naar goedkope GBA-games en dit viel mij op:

Er worden in erg veel advertenties 'nieuwe' GBA-spellen aangeboden, voor minder dan de helft van de prijs die je in de winkel betaalt. Voorbeeld:

Dit vond ik eerlijk gezegd een beetje verdacht, iets met chinese namaak ofzo... :confused:
    Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit zit? Goedkope games zijn natuurlijk wel erg leuk, maar als ze niet origineel zijn, hoeft het van mij niet...
    Greetz, Max

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gestolen games?
    Backups?
    Noem het maar op hoor.

3. Mr. Blonde

Mr. Blonde Retro rules!

Leuk Bevonden:
    0
    Da's inderdaad illegaal spul. je kunt 'blanco' cartridges krijgen en dan met de juiste technologie daar gedumpte roms op zetten, m.a.w. GBA carts kopieren.

Zo zijn er ook 200 in 1 cartridges waar dan meestal een hele zooi oude NES spellen op staan. Leuk voor op vakantie, maar het blijft illegaal.

4. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Als boekje en doosje erbij zitten is het waarschijnlijk wel betrouwbaar he?

5. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat het Illegaal is wil nog niet zeggen dat je er geen plezier mee kunt hebben :cool:

Gewoon kopen die hap

6. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar voor hetzelfde geld koop je een crap-namaak versie met Ramio en Guligi in plaats van Mario en Luigi :+

7. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vanmidag ook gezien ja...maar ik trap er niet in...vast illegaal

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als alles perfect werkt is het geen probleem is mooi mee genomen:)

9. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net uit Turkije en de winkels liggen daar ook vol met GBA games voor omgerekend 15 euro. Met afdingen kreeg ik ze mee voor 7!!! Tja en wat zal ik zeggen, ze zijn zo nep als wat. Cartridges waar een rom wordt opgezet, stickertje erop...klaar. Sommige werken érg goed en zijn bijna niet van echt te onderscheiden. Maar ik heb er ook een die van te voren een melding: "Ripped By ..." gaf! 8) Dat zegt al genoeg dacht ik zo. Daarnaast paste de cartridge niet goed in m'n gameboy en stopte de rom na 2 dagen met afspelen. Kapot dus...

Al met al...ik kon ze daar testen en illegaal of niet, aan die paar euro kon ik geen buil vallen. Maar 20 euro?! En dan niet eens de zekerheid op een goed werkende? Lijkt me NIET verstandig.

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Die GBA Games van marktplaats komen van Thailand. 9 van de 10 keer komen ze niet aan en dan doen ze het ook nog eens niet. Niet kopen, want je houdt geen winst over.

11. maxieboy007

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn ze wel in het engels dan? Japans versta ik niet :D

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    GBa roms enzo kun je ook downloaden weet je, vriend van me heeft zelf een devellopkit voor gba games. Kan ie 3 spellen op een cartridge zetten die ie gedownload heeft, niet van echt te onderscheiden. (mits de roms goed zijn) Probeer ergens zo'n setje vandaan te halen of koop gewoon de gba games die het geld waard zijn. (m&l super star saga bv.)

13. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Grote kans dat ze vol zitten met japanse tekens enzo, dat soort roms zie je namelijk veel op internet.

Zowiezo is niet alles op Marktplaats even betrouwbaar, dus ik zou niet zomaar geld gaan overmaken ofzo.

Ik heb voor m'n gameboy color ook zo'n beschrijfbare cartridge. Je zet dan bv 8 spellen op die cartridge, en je hoeft niet meer steeds te wisselen.

Deel Deze Pagina