Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en zeker als je de oude Driver games goed vond, vind je deze waarschijnlijk ook weer helemaal geweldig.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool, je hebt m dus nu :D Kom zo weer ff op live dan, kan je me nog ff wat vertellen ;) Kwerd btw pas half 4 wakker :confused: nja voortaan maar wat vroeger dan 4 uur gaan slapen :+
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus een weddenschap gewonen van m'n moeder, dus ik krijg Driv3r!
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    nog niet echt gevraagd hier kan je free ride doen in driver ?
     
  6. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, onder de mode Take a Ride.
     
  7. CyrusX

    CyrusX KeejDjieBie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vanmiddag ook maar gehaald, en hij valt me echt heel erg mee. Tot nu toe heb ik alleen de Free Ride mode gespeeld en 2 of 3 missies. Het rijden gaat heel erg fijn, veel beter en realistischer dan in GTA VC. Ook het lopen en mikken vind ik fijner, alleen duurt een rondje om je as draaien wel iets te lang. Van de bugs heb ik nog niets gezien, en tot nu toe loopt alles vloeiend, behalve als je een paar cops achter je aan hebt en je met 180 over de snelweg raast. Dan zie je wel even een frameratedrop, maar daar heb ik zelf absoluut geen last van. De graphics zijn verder erg mooi, maar de soundtrack is niet te vergelijken met GTA, maar dit vind ik zelf niet zo'n heel belangrijk punt. Al met al vind ik het dus een erg goed zoethoudertje totdat GTA SA komt *).
     
  8. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook instellen dat je sneller om je as draaid, in het options menu. :)
     
  9. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zowel gamespot als ign geven driv3r een 5, dat is geen goed teken!
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Tis wel terecht, wat mij betreft zuigt dat spel echt het chroom van een trekhaak.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb het eindelijk gister gehad en ik vind het een erg goede game ! Het is niet alles wat Gta is/heeft. Maar verder vond ik die graphics egt super mooi !! Maar het auto rijden is een beetje wennen in het begin, want je slipt/spint nogal snel ! En het motorrijden ziet er ook niet uit !! Het lijkt alsof je met je achterwiel stuurt !
    Maar overall heb ik er heeeelemaal geen spijt van dat ik deze heb gekocht ! :)

    Weet iemand waar wat "nieuwe" wapens liggen ? Want ik heb al een automatische gun (M16 ofzo toch ?) En een pistool dat de politie bij zich heeft ..... maar ik kan er verder nergens 1 vinden ! Want er zijn ook plaatjes dat ie met een shotgun rondloopt !
     
  12. CyrusX

    CyrusX KeejDjieBie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Free Ride heb ik altijd vanaf het begin al een shotgun, samen met 2 kleinere pistooltjes.
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot zijn de steden eigenlijk? Is elke stad ongeveer net zo groot als Vice City of niet?
     
  14. CyrusX

    CyrusX KeejDjieBie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel even groot ja.
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Driver 3 nu ondertussen een tijdje gespeelt en moet zeggen dat ik hem steeds leuker ga vinden. In eerste instantie was viel me het een beetje tegen, maar mede vanwege de moeilijkheidsgraad (is vaak erg pittig) en het verhaal, merk ik dat het soms moeilijk is om mijn controller weg te leggen.

    Tijdens het spelen bekruipt me wel heel sterk het gevoel dat dit spel een stuk beter zou zijn geweest op een wat krachtigere console… Misschien Driver 4 op de Xbox 2. ;)

    Driver 3 is geen topper, maar een slecht spel is het zeker niet. Ik zou zeggen een 7,5.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik wacht op de PC versie, ik ga binnekort 3 weken op vakantie en dan zal de release ervan wel dichtbij komen. De weken ervoor heb ik het geld er toch niet voor. Ik hoop ook dat de pop up dan wat minder is enzo :D
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is alleen moeilijk soms omdat de AI zo fucking lame is en daarnaast zijn de controls ook nog eens bagger.

    Misschien hadden die luie flikkers gewoon een goeie engine moeten maken i.p.v. het recyclen van de stuntman engine die voor ps2 hardware gemaakt is.
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    jonge, wat is jou probleem? als je het spel zo slecht vind (wat het niet is) dan koop je hem toch niet? en dat je de besturing slecht vind is je eigen mening want ik vind het top, misschien kun je het spel gewoon niet, heb je daar wel is aan gedacht? maar ga het spel niet lopen afkraken a.u.b want dat is nergens voor nodig.
     
  19. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    nou misschien lijkt de map even groot.. alleen driv3r is meer op ware grootte dus ik schat 4 a 5x zo groot als vice city, 1 stad van de 3 dan hé?
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Das niet helemaal waar, maar een stad in Driv3r is wel wat groter dan Vice City.

    IGN Review (niet mijn mening) : 5,5

    klik

    nog meer reviews: klik

    Volgnes mij is het gewoon; je vind het een goed spel of je vind het kut.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004

Deel Deze Pagina