Dancing Stage Unleashed dansmat

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 22 jun 2004.

1. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb gisteren een ravestation dansmat van Blaze gekocht. Een mat die oorspronkelijk voor de PS2 bedoeld is, samen met een Ps2 --> Xbox converter. Dit werd mij aangeraden omdat deze mat kwalitatief beter is dan de xboxmat. Nu vind ik de kwaliteit dramatischer dan verwacht. Het grootste probleem is dat hij gewoon niet accuraat reageerd. ALs ik stap, reageert ie pas een kwartseconde later in het beeld. Nu vraag ik me af, ligt dat aan mijn mat of aan mijn converter? Heeft iemand dezelfde situatie zoals ik die heb of is iemand bekend met dit probleem?

Groetjes,

MrWolf

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het aan de converter ligt, gezien deze de gegevens nog moet omzetten naar de xbox. Als je de mat bij een ps2 gebruikt zul je dit niet hebben.

3. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat leek mij in eerste instantie ook. Maar dan heb je er toch niets aan? Volgens mij zit er geen chip in zo'n converter die gegevens omzet, maar is het een kwestie van met draadjes doorverbinden. Bovendien, een kwartseconde, dan zou je dus ook niet met een ps2 controller kunnen spelen. Hmm, misschien moet ik die maar even lenen van iemand.

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het je ook niet met zekerheid zeggen, gezien ik niet over zo'n dansmat beschik, geen converter heb en ook al geen ps2 heb (wel een xbox ;)). Het lijkt mij het meest logisch dat het aan de converter ligt, tenzij je misschien niet snel genoeg danst en het matje/converter daardoor de schuld maar geeft*... :p

*geintje :)

5. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Een verschil van 0.250 seconde merk ik niet *)
    Al heb de Converter altijd wel wat vertraging ( uit ervaring ).

6. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan speel jij geen Dance Dance Revolution denk ik, want daar maakt 0.250 seconde nou nét het verschil om perfects of greats te halen

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt helemaal, en ik wil het ook graag zou houden :cool:

8. MrWolf

MrWolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Well thnx for nothing then.... bemoei je dan lekker met die stoere lijst met games onder je naam, daar wachten mensen vast wel op je commentaar.

9. XForce1

XForce1 Guest

Ik heb dit spel ook met mat, van joytec geloof ik en bij mij werkt tie prima
    Denk dus dat het wel degelijk aan je converter ligt

10. Kaiti

Kaiti Greek Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een dansmat van Joytech. Bij mij werkt deze ook perfect.

Ik weet wel wat de rede is :p:
    Jullie jongens zijn veel te lomp en zijn daarnaast totaal niet lief voor zo'n dansmatje! ;)

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kan ik de Melbourne shuffle er ook op doen? :+

12. Ozium

Ozium Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte converters zijn in 9/10 gevallen het probleem. Misschien toch slimmer om voor native Xbox matjes te gaan of een betere converter te kopen.

Beste converter op de markt is op het moment de Magic Box. Deze is via lik-sang te bestellen. Goede tip: op het moment kopen ze deze producten groot in via inkoopactie.net .. scheelt weer wat geld :)

13. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    en is het n b eetje leuk zo'n mat?

14. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waar je die dansmatten van Joytech kan kopen? Sinds m'n vriendin weet dat dit verkrijgbaar is op xbox, is ze aan het moorden geslagen. Ik vrees voor m'n leven als ik niet spoedig zo'n 2 matten en het spel zelf in huis haal ;)

15. Kaiti

Kaiti Greek Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, bij play.com kan je ze bestellen. Doe maar vlug, anders slaat je vriendin je tot moes ;)

Deel Deze Pagina