www.proxis.be : 20 euro. verscheept gratis naar NL als het bedrag boven de 12 euro ligt. Ik wil die soundtrack, maar 20 pleuro is me op het moment wat te duur
Hij 'wou', maar ik sloeg zijn illegale praktijken af Martijn : Anders bestellen we er gewoon 1 : Kosten delen blabla
hoe dan ook we komen even goed wel aan de soundtrack.heb net wat samples geluisterd bij www.xbox.com!!! liedje 2 is cool die is wanneer de space pod op halo neerkomt
Ik heb het zojuist eens even geprobeerd en het kostte nou niet echt al te veel moeite om een mp3 van de Halo soundtrack te vinden. Leuk om een keer naar te luisteren maar om daar nu 20 euro voor neer te leggen gaat wat te ver.
het gaat om een gehele CD vol met de muziek van Halo, dat nummer zelf is al meer dan een jaar in omlop (gebracht door Bungie zelf)
umm wat voor goodies? jij krijgt namelijk wel: CD+hoesje enz enz edit: ik zal wel ff hoesje scannen (ff jaloers maken)
het gaat wel om XBOX-goodies oke! niet dat ik dadelijk een een of andere stomme duplo promotie steentje krijg
Het was me eigenlijk nooit opgevallen dat er zoveel goede muziekstukken in Halo zitten. Te intense gameplay denk ik. Valt de muziek niet zo op. Een hele cd vol lijkt me wel kicken. Keihard in de auto aanzetten, voor in de file.
[hier boven stonden links die niet werkte, probeer de ''hier'' link! kweet nog ff niet of ze werken , k heb ze nog niet echt geod bekeken. ik heb het in paint gedaan (keb geen fotosoep) dus het kan wat tegen vallen (met de echte kwaliteit ) edit: ze werken dus niet. (geocities :r ) ga wel ff anders proberen edit 2: keb nu ff een paginaatje gemaakt te zien op hier edit 3: werkt eindelijk en waag het niet om je rechtermuisknop te gebruiken
nou WOUTER maak je maar geen zorgen hoor! ik heb de CD vandaag besteld en als ie er is zal ik alle liedjes naar MP3 formateren en op kazaa gooien..(of je moet MSN Messenger hebben)
damn ]:- umm wouter , kunnen we misschien iets anders regelen? ik betaalt verzendkosten als het leuke goodieszijn (wel coole pics van mij !?! check de barcode! )