In mijn stereotoren (jvc) zit een ingebouwde minidisc speler, voorheen deed hij het altijd prima. De laatste tijd pakt hij de minidisc echter niet meer altijd, hij is dan de ''toc'' aan het readen en ''spuugt'' daarna de minidisc weer uit. als ik een beetje aan de zijnkant van mijn stereo tik op dat moment pakt hij hem meestal wel... weet iemand wat er aan de hand is en wat er aan te doen is? alvast bedankt
Tja, maar opendraaien lijkt me niet zo'n goed plan als je je garantie wilt behouden.. Zijn er Clean Mini Discjes? Die je laser schoonpoetsen?
Jah die zijn er. Heb ik wel eens bij de mediamarkt zien liggen. Zijn wel prijzig dacht ik. Verder heb ik wel een mini disc recorder(portabel) en daar nog nooit problemen mee gehad. Ik weet het dit gaat over een onderdeel van een stereo apparaat, maar toch...
Ik heb geen minidisc, weet niet echt hoe die eruit zien. Maar bij mijn oude stereo'tje wast gewoon cd speler open en ff een keertje inblazen. (Ding is nu al antiek onderhand maja da telt niet mee voor een garage stereo )
bedankt voor de reacties, ik heb het bij al mijn minidiscjes, het is niet heel erg maar zou wel fijn zijn als hij het gewoon doet ik ga hem er niet voor open maken, mischien maar keertje zo'n cleandisc aanschaffen of jvc service bellen
Ik zou eerst proberen die figuren daar bij JVC te bellen, en kijken wat dat oplevert. Dat is namelijk een stuk goedkoper dan zo'n cleandisc die 20 á 30 euro kost, en waarvan je niet eens zeker weet of het gaat werken. Als ze bij JVC moeilijk gaan doen, dan kun je altijd nog ff langs de media markt gaan en daar ff zo'n ding uit het rekje pakken.
Idd. en als het een fabrieksfout is of als je nog garantie hebt kost zo'n reparatie door JVC je niets!