Die van ons toont wat kuren, nou vooruit 1 dan, een vreemde groene vlek Hij komt uit '92 Issie bezig met zn laatste elektronen bombardement?
Hehe, teveel de Xbox aan laten staan zonder game zeker dat je nu een groene vlek te zien krijgt* *Jaja, ik weet 't, het scherm wordt minder helder wanneer je de Xbox een tijdje aan laat staan (screensaver)
Hehe, als jullie een nieuwe TV willen zou ik voor een LCD gaan die hebben namelijk gemiddeld een langere brandtijd. LCD 60000 branduren, Gewone TV 40000, Plasma TV 30000
mijn TV krijgt ook al van dat soort groene plekken als er rood in het scherm verschijnt. en ik heb hem nog maar een jaar of 2/3...
Onze tv beneden begint na ruim 10 jaar nu ook al een jaartje dingen te vertonen met games vage achterblijf sels voorbeeld: Gost Recon: Island Thunder een level met regen de regen gaat weg maar de strepen blijven 8er... starngec sh*t
het ligt er aan hoeveel je je tv gebruikt hoe lang hij meegaat, als je vrijwel nooit tv kijkt kan hij best 20 jaar meegaan, kijk je veel tv kun je misschien na 8 jaar een nieuwe kopen.
Cool(heb de tv ongeveer 10 uur per dag aan + nog eens xbox en n64 komt neer op ong. 13 uur ofzo)(waarvan 4 xbox en 2 n64)
Ik had een erres van rond de 30 jaar oud. Met van dat plastic hout erop Maar die scart werd toen gaar, dus toen heb ik maar een nieuwe gekocht. Ook kon ik er mn import cube games niet op spelen
Hij was zeker 25 á 30 jaar oud. Ga maar na, er zat van dat plastic hout op. Nou verkopen ze zo echt al 25 jaar niet meer hoor. En die verkoper zei het ook nog, dat hij inderdaad zo oud was.
Hmm... een groene vlek, da komt me bekend voor. Zo had ik eens een tv van mijn vriend opgeblazen met mijn PS2 Die kreeg ook een groene vlek op het scherm en begon het te stinken Dus ik denk wel dat ie einde leven zit ja.
Ik bedoel met die verkoper dat dat de verkoper van mn nieuwe tv was. Beetje slecht geformuleerd in mn vorige post.
Is dat ook het geval met PC beeldschermen, dat ze dus stuk gaan (duh) (na verloop van tijd) hoe lang gaat een gemiddeld TFT scherm dan mee???
punt is, ik koop liever 1 tv die 3x goed koper is dan een lcd , dus gaan in dat geval voor de zelfde prijs een normale tv 2x langer me dan een LCD voor een lagere of dezelfde prijs sorry hoor, We zijn niet allemaal rijk op deze aardkloot, een lcd of plasma tv is wat te hoog gegrepen Hoogstens breed beeld flatscreen 100Hz van 4/500 euro
gheghe, ik heb een echte philips met van dat nephout erop *zoekt bouwjaar...papier was nog niet uitgevonden, dus scat 20 jaar zit alleen geen scart op, dus ik doe het via zo'n RFU-adapter... ontopic: heb geen idee of het aan het merk ligt of je tv snel of minder snel kapot gaat. denk dat een philips wel beter is dan een nokia tv (ja die zijn er)