Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat doe je tegen zo'n robotventje wat de hele tijd op je loopt te schieten. Ik kreeg hem niet echt kapot oid. Ik zit nog in het begin.. (USA versie).

    Edit: Ik weet het al, de shotgun was hier wat minder effectief dan de machinegun. Het is nu wel gelukt.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry hoor maar is auto aim niet een beetje cheap?

    sowieso richt auto aim geloof ik alleen op het lichaam en als je geen auto aim aanzet (bij meeste spellen dus) kun je ze in het hoofd raken.. is veel effectiever
     
  3. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die demo vandaan?
    De PAL release staat op 13 augustus volgens play.com
    klik
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  4. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een PAL/NTSC compatibel xbox zeg maar, zegt dat genoeg? *)
    Dus dat betekend dat ik de full NTSC version die in Amerika al uit is ook deze week nog binnen krijg. Net zoals Mazewing hem waarschijnlijk al heeft uitgespeeld. Maar voor de PAL release in europa zal er vast wel een Official Xbox Magazine in Nederland uitkomen met de demo, afwachten dus.

    En mensen, vergeet niet Pitch Black te huren en binnenkort naar de nieuwe film in de bios te gaan.
     
  5. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx voor je snelle reactie.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, deze game komt wel in m'n verzameling denk ik.
    Zodra ie PAL uitkomt, uiteraard. :)
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    19 augustus komt ie uit:9
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de NTSC versie en ik vind hem lekker spelen. De sfeer in de game is cool met name door de goeie voice acting (Xzibit doet zn ding :)) waardoor je echt het gevoel krijgt dat het een interactieve film is. Vooral als je in butcher bay aankomt (Lijkt verdacht veel op Half Life 1 intro). Hand 2 hand combat werkt beter als in Breakdown en de adventure elementen zijn goed in de game verwerkt.
    Overall score: 9.1
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb de full NTSC versie ook een paar dagen nu en het is echt een top spel, het begin heeft idd een soort Half-Life feel to it en de graphics zijn echt kwijl. Maar ik ga pas echt reviewen als ik em uit heb gespeeld. Maar dit spel moet je gewoon in je collectie hebben, tis echt zo'n xbox klassieker. Je kan op veel punten ook zelf bepalen hoe je het speelt, sluipen of shietend, proberen iedereen geluidsloos uit te schakelen, en proberen alle sigarette pakjes te verzamelen voor de extra's, lekkere replay value merk ik nu al. Ook is de voice-acting echt heel goed, je hebt meer het gevoel dat je een film aan het kijken benbt soms, alles klint echt overtuigend en niet game-neppig, ook zijn Riddick's opmerkingen lekker scherp wat voor de nodige humor zorgt. Wat ik wel jammer vind is dat de resolutie soms een stuk omlaag gaat bij cutscenes en bepaalde ruimtes van het spel, krijg je N64 size kartels. Maar daar stoor ik me niet zo aan, blijft een topspel. En mocht iemand nog een keer willen meekijken met me via webcam, dan kan dat, op me profiel vind je me hotmail adres voor msn messender.
     
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een vet spel is dit zeg, het is lang geleden dat ik zo veel plezier aan een spel beleefd heb.

    Heb je het filmpje met "Release your fury Riddick!" al gehad, metzman? Dat is echt een geweldig stuk.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, nog niet, maar ik zal je op de hoogte houden ;).

    Gaat verder spelen :p...
     
  12. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game nu ook en iedereen die 'm wilt gaan kopen ZEKER DOEN.... dit wordt mijn eerste game weer die ik ga uitspelen na Halo. Alle games die in tussentijd zijn uitgekomen konden me weinig boeien (en ik heb veel games gezien). Deze steekt echt goed in elkaar, Goeie Graphics, Vette Moves, Geluid om van te dromen, Gewoon alles wat een game moet hebben heeft deze.

    Gaat ook weer verder spelen ...
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht,waarom heb ik het spel nog niet...."gaat weer verder klagen".
     
  14. =)DST(=Soulfly

    =)DST(=Soulfly Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen, ik heb riddick nu al uitgespeelt en het is egt een te gek spel. Het is zo mooi! Egt heel gedetailleerd allemaal, de verhaal lijn is goed.

    Spoiler:

    je begint zeg maar als gevangene en je vecht je weg naar buiten, tijdens deze tocht moet je samenwerken en naar mede gevangene luisteren. Het vechtsysteem is te verglijken met Breakdown, ook hier vecht je met je vuisten. Maar daarnaast zijn er ook heel wat lekkere wapentjes te krijgen:D. Ook knuppels en dolken die je bij je medegevangen kan kopen. maarja LTR.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2004
  15. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER SPOILER SPOILER

    Nou als jij m heb uitgespeeld. Ik ben dr bijna ook. Ik zie nu voor t eerst weer t buitenlicht en moet een soort ruimtenschip gebruiken om weg te komen.(hiervoorheb ik een hele grote guard moeten afslachten doormiddel van een soort bommen die aan de railing hingen) Mijn probleem is echter dat ik t voor geen mogelijkheid voor elkaar krijg om dat schip in te gaan. Suggesties??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2004
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Jongens, gebruik alsjeblieft de spoilertags.
    Ik heb ze d'r nu maar even in ge-edit.
     
  17. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik heb je oplossing waarschijnlijk:

    Je moet echt iedereen in de buurt doden (gebruik de minigun), de heavy dudes en de ventjes, als iedereen bij die area dood is is het "veilig" en word de deur van het schip open gemaakt. Succes!

    Ga nu ook Full Spectrum Warrior in me xbox duwen, mazzl.
     
  18. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar zou je kunnen zeggen dan hoe ik zo een groene balk over mn tekst heen krijg
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan en is er na het uitspelen van de singleplayer nog iets anders te doen in het spel?
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Import mag ik aannemen? want anders: COPY LAMER!!!!!
     

Deel Deze Pagina