Heeft iemand er 1 voor mij? Ik had er 1 maar toen k die ging proberen deed de code het niet waarschijnlijk was die verlopen. Maar k wil het zo graag proberen.
Heb er hier 1 maar weet niet zeker of die al is verlopen want heb alleen nog maar onderste kaartje. Stuur maar PM.
Ik heb er nog 2 beschikbaar, je hebt PM /Edit: Weer eentje weg, nog 1 beschikbaar _0/ /Edit: Voorlopig geen beschikbaar
Ik heb er 1 in de aanbieding. Reageer in mijn tread in mijn sig. (Staat hij niet en hij is ook gratis maar mijn PM box is bijna vol )
ik zoek er eentje voor mijn broertje....( dan zit ie ook tenminste niet meer op mijn box te gamen de hele tijd) PM als je er eentje voor me hebt
Ik ben ook op zoek naar een trialcode. Pm me aub als je er eentje over hebt Groetjes! _0/ /edit: heb er eentje.. /edit2: Waren ongeldig.. kan gebeuren.. Ben van stress en ongeduld maar meteen op live gegaan met mn 12 maanden abbo.^^
jongens ik zoek er een pm me aub met de code (hij is niet voor mij maar voor een vriend ik heb al live)
he ik zoek ook een nog een kaart [heb nu eentje van een vriend gebruikt die nog geen live had maar nu heeft hij het wel en heeft hij geen code meer} pm me maar als je er eentje hebt / over hebt alvast bedankt