TXB is echt lame, wij hadden vorige week al nieuws over een nieuwe game Whacked! Dat ik naar ze heb toegestuurd, nu opeens hebben zij de 'exclusive', de patsertjes
Bedoel je dat ze zeggen dat ze exclusive whacked screens hebben maar die jullie allang hadden? Als het op zo'n manier is vind ik het ook wel "lam". Maar goed txb is nog niks vergeleken met IGN wat die kl**tz*kk*n allemaal daarzo met hun IGN insiders spul doen is gewoon dus niet kick!!
ja ja niet om hun verhaal goed te praten maar jullie halen ook je nieuws van andere sites jullie hebben zelf niet eens een xbox ik denk dat je met dat soort dingen moet leren leven daar steekt het internet mee inelkaar en ik moet zeggen die site is wel super mooi
Wouter heeft 'm net verkocht weet ik, Kobold heeft 'm nog, gaat niet voor iedereen op dusssss Exlusive is niet exclusive als een andere website hem eerder had dussssss Verder had je wel gelijk
even over ign ik ben zon insider en dat kickt echt wel ass ik krijg ook eens in de drie maanden een magazine dope shit echte aanrader
Ik heb geen zin om poen voor i-net te betalen ... met die slome verbinding van mij mzzl Munch and Abe are alive and kicking
YES HIJ DOET HET WEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEHOE IK KAN WEER POSTEN bedankt jorrit thank ya !!! mzzl Munch and Abe
Ik vind gamesnieuws wel leuk om te lezen en te zoeken (en ook te plaatsen ), maar ik ga er NIET voor betalen, betaal al genoeg ana de games en hardware zelf
voor een gamesblad betaald iedereen toch ook waarom voor een onlinemagazine dan niet vind ik een beetje krom
maar ik betaal eerder voor n gamesblad dan voor ign insider.. dat vind ik het lameste dat er is maar ach, ze staan op de rand van de afgrond, ze hebben het gewoon niet goed aangepakt, wij doen het in dat opzicht beter maar Gamesbladen zijn wel lekker om te lezen.. maar dan wil ik wel NLtalige