Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha _0/
     
  2. DorunZ

    DorunZ Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jaloezie, mooi is dat :)
     
  3. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m nu ook uitgespeeld en ben dr zeker 15 uur mee bezig geweest denk ik zo. Je zit natuurlijk wel eens vast. Maar echt een van de beste games die ik tot nu toe op mn xboxie gespeeld heb. Echt waar

    Weet iemand hoe ik zo een spoiler balk over mn tekst krijg??
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    zoals dit?

    Dat doe je met het woord spoiler tussen rechte haken en afsluiten met /spoiler tussen rechte haken. Net zoals de andere tags. [ en ]
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem ook sinds eergister, zowat nonstop gespeeld en ben nu bij de hanger, heb Full spectrum warrior ook gehaald maar riddick vind ik toch veel leuker _O_

    Full spectrum warrior is veelste herhadelijk terwijl je bij riddick van de ene na de andere plotwending springt *)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klep dicht over het plot. :cool:

    Ik wil deze game zooooooooooo graag.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik houd me montje ;)...
     
  8. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gelukt. tof einde ook trouwens
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    bij je 2e spoiler tag moet [/spoiler] staan ipv gewoon
    Zo dus:
    blaatblaatblaat [\spoiler] En dan is de \ een / :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  10. XForce1

    XForce1 Guest

    Als het goed is krijg ik deze game van het weekend binnen
    Mij lijkt het ook wel een coole game
    Laat na het weekend wel ff wat horen
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    yup ook uitgehaald :) tof spel! mocht nog wel een aantal uurtjes duren.. maar ik snap nog steeds niet waar hij zn power vandaan kreeg...
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het antwoord daarop moet je binnenkort naar de bios, naar de nieuwe film ;)...als je de trailer kijkt van The Chronicles of Riddick film zie je hem ook zo'n speciaal power dingetje doen, heel effetjes. In Pitch Black merk je hier niets van omdat ze daar nog geen diepere achtergrond van Riddick hadden. Maar nu gaan ze met de game en de nieuwe film alles interessanter rondom Riddick maken, dus dat word naar de bios gaan binnenkort.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat voor film is Pitch Black eigenlijk? Ik heb er nog nooit iets over gehoord. :confused:
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een dvd review van de film Pitch Black van IGN.com.

    Het is een Sci Fi/Horror/Thriller film, beetje als Alien zeg maar. Vind de humor in de film leuk, Riddick zelf is een interessant karakter, zeker omdat je in de film niet psies weet of hij nou goed of slecht is, hijs echt een mysterie met een duister verleden. En wie er dood gaat en wie niet is ook best onvoorspelbaar, leuke film.
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijs ook gemaakt met een low budget maar dat zie je er nergens vanaf... :cool:
    VIN DIESEL
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Op GameSpot zeggen CoR tot een van de weinge toppers behoord van een game die op een film gebaseerd is.
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Pitch Black is ook een coole film, zeker het huren wel waard. Hij is niet geschikt voor jonge kijkers denk ik. De nieuwe Riddick film is wat meer fantasy-achtig. Pitch Black is gewoon Sci-Fi
    met monsters
    .

    Over Chronicles of Riddick:
    Er zijn veel sub-plots, maar in de gevangenis heb ik een heleboel gemist, ik kon vanuit de mijnen niet meer terug naar die gevangenen om een en ander te ruilen (o.a. de snitch list).
    Verder viel het me op dat wanneer je die voicebox moet halen in het donker, dat er gewoon steeds nieuwe monsters blijven komen. Op een gegeven moment ben ik gewoon doorgelopen, en lag dat ding eigenlijk niet eens zo ver weg. Als je je TV heel licht zet, heb je niet echt die lichtfakkels nodig, die dingen zijn toch zo op. Je kan dan steeds richting een zwak verlicht gedeelte lopen aan het einde van een gang. Meesterlijke game!
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al die positieve reacties en reviews weet ik zeker dat ik deze ga kopen het enige nadeel dat ik zie is dat er geen live ondersteuning bij zit.
    Wat een topmaand trouwens, fullspectrum warrior,rsc2,COR!
     
  19. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer verschijnt hij nou eigenlijk hier in de winkels want hoor zoveel verschillende datums en eigenlijk wil ik hem eigenlijk gister
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina