Mashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 23 jun 2004.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2

Zien er hier meer mensen die hem al gespeeld hebben? Ik heb hem en imho is dit de partygame voor de Xbox. Vooral voor 4 spelers is het een superverslavend spel. Easy to pick up. Hard to put down.

Als jullie nog vragen hebben...

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak een beetje in de war van dat plaatje... wat voor partygame is het dan precies?

3. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook en ik ben het er helemaal mee eens. Dit is de beste party-game. Het is een top-down racer van de makers van micro machines2 en circuit breakers en in die stijl is het ook. Dit screenshot wat je hier ziet is denk ik van een time attack ofzo want alleen als je in je eentje rijdt krijg je deze camera..

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Deze screen geeft waarschijnlijk een beter beeld van de gameplay

5. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ach so... maareh als iemand dan ver achter ligt zoomt het beeld dan heel erg uit?

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is juist het koele van dit spel
    Mocht je zover achter liggen dat je uit beeld zou verdwijnen ben je "dood". En als je "voorin" het beeld uit rijd heb je gewonnen.Als je "dood" bent bestuur je een crosshair waarmee je raketten kan afvuren op de tegenstanders die nog aan t racen zijn.
    Je kan ook teams maken (2 vs 2 of 1 vs 3 ) wat hilarische kan zijn. Je krijgt dan situaties dat 1 iemand de tegenstanders van de track af probeert te duwen of te blokkeren terwijl de ander snel het beeld uitrijdt.

7. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt dit erg op een spel voor de playstation 1 ? Iets als v8 nog iets?
    Waar je gewoon iedereen moet beschieten totdat die auto kapot is? Of zit ik dan helemaal fout?

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bedoelt Vigilanté 8. Dit spel lijkt daar niet op. Mashed lijkt meer op mariokart en micro machines. Jij raced op een track namelijk.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is het op Xbox live te spelen? Dan lijkt het me wel tof.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Niet op Xbox live speelbaar..maar partygames vind ik over het algemeen met vrienden juist leuker dan op xbox live.

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik speel toch voornamelijk alleen en dan si Xbox live toch de manier om multiplay te spelen. Mijn vrienden hebben ook niet altijd tijd om langs te komen =P Is de Singleplayer alleen ook het geld waard?

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    singleplayer is cool omdat je er tracks mee kan unlocken..en de game is best pittig
    maar eigenlijk blijf je alleen maar gaan om tracks te unlocken zodat je die weer met vrienden kan spelen
    vergelijk het met mariokart..best leuk om alleen te spelen maar komt pas echt tot zn recht als multiplayer game

13. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, de singleplayer ben je na 2 a 3 uurtjes wel op uitgekeken (als het niet minder is) dus als je vaak alleen bent dan moet je hem niet kopen. Het is trouwens ook niet zo dat hij alleen leuk is als je met ze vieren bent. Als je met z'n 2en of 3en bent dan is het ook erg vermakelijk

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gister was ie bij gamekings en ik vind hem best lachuh (voor multiplayer dan he)
    de singleplayer lijkt me nie zo veel aan

15. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook gezien. Lijkt me zo'n spel dat voor 20 euro wel geinig is maar verder niet.

16. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ie gewoon een budget prijsje opgeplakt krijgt dan koop ik em wel...

17. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    als je vaak met veel mense bent is hij het echt wel waard..

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Spel is zeker wel €45 waard op zn minst

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat is tie tch ook?

is hij ook te spelen met je vrienden, zonder de wapens dus net Als micro machines, zo dat het op het echte duw en race werk komt!!

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wapens zijn volgens mij wel uit te schakelen..weet het niet zeker maar ik zal later ff checken
    volgens OXM UK (85%) is dit trouwens één van de beste multiplayer games ooit

Deel Deze Pagina