Ik was even benieuwd naar het volgende: Bij PGR gebruik ik de handrem nogal vaak, maar die zit onder de 'A'. De normale controller is dan te klein voor mijn handen, omdat ik de controller dan niet stevig kan vasthouden als ik met mijn vinger bij de 'A' zit. Lamme klauwen is het gevolg. De handrem onder de 'B' helpt een beetje, maar nog niet helemaal. Heeft verder daar niemand last van? :{
Dat is het juist. Als je je hand iets verplaatst, kan je de controller niet meer stevig vastpakken. Ik wil elke knop kunnen bereiken als ik dat ding goed vast heb!
Ik heb dat met me rechter wijsvinger als ik gas geef. Eerst was het na een paar uur spelen, maar nu is het al naar een minuutje of tien ben er nou mme gestopt heb geen zin in rsi
als ik ontspannen mijn controller beethou dan zit mijn duim op de B knop, de A is geen probleem voor mij. heeft iemand trouwens al rsi-problemen met ssx tricky gehad? bij een bepaalde stunt (kweet nie welke) moet je de 2 triggers, de y-knop en de x-knop inhouden, en moet je de a-knop nog gebruiken om te springen