Ze stellen een download beschikbaar die; New Enemies, New Bosses,New Weapons, Improved AI, New Camera en een nieuwe Action Engine toevoegt. Ninja Gaiden 1.1 will be available in early August for Xbox Live subscribers who own a copy of the original game klik snel op de link, alles staat er duidelijk beschreven. bron; http://xbox.ign.com/articles/525/525886p1.html ps. mods keb hier toch maar even een aparte topic van gemaakd omdat ik die belangrijk genoeg vond, zie maar of jullie dit bericht gewoon achter in de grote topic gooien.
nee. (nog niet) Het bewijs: - As if Ninja Gaiden needed to get any better, Team Ninja's stellar action title is getting some renovations in early August. In conjunction with the Master Ninja Tournament, Tecmo is releasing Ninja Gaiden 1.1, downloadable over Xbox Live for FREE. All you need is a Live subscription, a copy of Ninja Gaiden, and the desire to kill again.
Kijk dit moeten we vaker hebben . Ze moeten bij bungie ook maar zoiets doen, meer wapens, monsters . edit; ik doel dus op halo2 .
lol dan hebben ze het dragon blade zeker van Mitsurugi gejat... stokken bestaan al langer dan sinds Soulcalibur 2 hoor maar het ziet er egt onwijs tof uit. die enorme beesten met vele ogen en een gruwelijke glimlach ziet er echt uit om goed afgeslacht te worden. kan niet wachten
Echt goed nieuws jah! op xboxuniverse verdiend hij de special categorie Ik denk trouwens dat hij ook wel op de OXM disc komt te staan.
Hopen dat die cc voor early augustus binnen is . Maar die monsters zijn wel héél groot. En dan als het gratis is is het helemaal geweldig !
ACh doet er niet toe (in soul calibur 1 zat die stok ook al) zolang er nog maar meer nieuwe wapens komen...
Hopelijk kun je via de update dan ook voortaan zélf kiezen of we hoofden (van mensen) eraf kunnen slaan, ipv dat die censuur ons wordt opgedrongen...
F*cking SWEET !!!!!!!! GVD ik heb weer geen live (stupid) Ik denk dak toch maar een lief mijn mammie ga aankijken, ff slijmen dak toch nog 1 maand gratis online kan (THX 2 XBM) ho.. w8.. sh*t nou komt er een volgens probleem bij mij kijken, en die mag hier eigenlijk niet worden gezegt _0/ Live _0/ (Of met een beetje geluk kank nog wel live nemen) /Mod Graag ontopic blijven. Dit gaat over Ninja Gaiden, niet over of jij wel of geen live hebt. Dank u - Cole Trickle
WTF waarom heb ik dit spel eigenlijk nog niet!? Owjah examens . Kga em nu halen. Want volgens mij mis ik wat. Die update screenshots zien er zeer cool uit. Alleen die stokjes :}, kzie liever zwaarden.