Hey, Ik heb sinds gister eindelijk internet op mijn kamertje Maar nu heb ik een probleempje, ik kan niet Internetten en Msnén tegelijk Ik weet niet waar het aan ligt maar het is goed iritant, heeft iemand een goede oplossing ervoor? Dit heb ik: Pentium 3 500 mHz Chello Classic (Kabel internet) Router en een netwerkkabel van 15 meter. Oja, ik heb eerst 1 end van de kabel afgesneden omdat ie toen door alle gaten paste. Toen hij beneden was heb ik alle kabeltje weer aanelkaar gedraaid en ductape er om heen gedaan. Alvast bedankt! Gr Dirk,
Ik zou dat even anders aanpakken als met ductape plakken, want ik weet met volle zekerheid dat dat het probleem is Een hubje voor 3/4 euro misschien?
Het zou wel gewoon kunnen lukken als je ze goed in elkaar draait. Heb hier het zelfde gedaan, aangezien ik op dit moment geen tang heb om de connecter aan de kabel te maken. (waar dus nog wel verandering in komt) Maar effe jou probleem, jij kan dus wel 1 van de 2 doen. Dan weet ik niet waar het probleem ligt.
Ik kan nu gewoon internetten Het ligt em niet aan de kabel denk ik, maar aan de explorer of Pc. Over 5 minuten kan ik niet meer internetten en kan die geen verbinding meet maken Weet iemand waar ik kan checken of hoe ik dit kan verhelpen?