1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb 1 missie waarin je een snelheidsmeter hebt, omdat je boven de 80 km/h moet blijven. En als je in die auto op z'n hardst gaat, ga je net iets sneller dan 120 volgens mij. Voor je rest heb je in andere missies, of take a ride nergens een snelheidsmeter, dus dan kan je gewoon een beetje schatten hoe hard je gaat.
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA ziet er wat cartooney achtiger uit, maar je ziet geen pixels en dat soort dingen. Ik vind GTAIII beter als Vice City maarja das mijn mening. Ik zou voor GTA gaan.
     
  3. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej MIK€¥,
    ik heb in Nice nog 2 gasten gevonden.
    Als je op je kaart kijkt in Nice, heb je een beetje rechts van Baies Des Anges
    een groot grijs vlak. Dat is een berg. Daar kan je opkomen. Op die berg staat ergens een houten hutje, en daar zit nog zo'n gast in.
    Je kan ook de grote weg boven Baies Des Agnes volgen (die weg langs de kust). Volg die weg naar de rechter kant van de kaart ( oosten), net zo lang totdat je lang een soort vuurtoren rijd. Daar staat ook nog zo'n gast op.
    En als je nog een heeeele dikke car wil vinden in Nice, moet je naar het vliegveld. Als je op het vliegveld rijd moet je op de kaart naar het oosten rijden, en dan kom je langs een rode garage. Daar in staat een vette bak!
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En als je in Miami begint in je huis, dan moet je naar buiten lopen via de voordeur en dan naar de achtertuin van het huis ertegenover, en daar staad nog zo'n zwembandgast
     
  5. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je!! ;)
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Biscuitje heeft echt gelijk. Bij GTA zien de graphics er misschien wat minder pixellig (is dat een woord) uit, maar ook veel minder scherp. Ik vind de graphics uit Driv3r beter dan GTA. De opzet van Driv3r vind ik ook prima. Gewoon veel racen. Bij GTA was het racen meer een vervoermiddel en in Driv3r krijgt het een grotere rol. Erg leuk. Die spoilers ga ik wel ff checken :D

    Krijg je dan ook meer guns naarmate je verder raakt in het spel, a la GTA? Ik ben nog niet echt vaak in m'n huis geweest maar ik heb nog nooit guns zien liggen, zal weleens op zoek gaan.
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Dat weten ze niet... ze zijn gewoon niet tevreden met het spel en vinden dat de auto's niet snel genoeg rijden..
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het blad Electronic Gaming Monthly zegt het volgende over Driv3r: 'DRIV3R is still the best-looking game in the genre'

    En die gast van Gamespot maar mierenneuken dat 'the game sometimes can't load in those hi-resolution textures fast enough'. Jezus zeg, je kunt ook gewoon zeggen dat het er over het algemeen gewoon goed uitziet. Raar hoe zo iemand een kwalitatief goede game zo af kan kraken. Er zijn een hoop punten die beter hadden gekund, maar slecht is het gewoon niet!
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net de missie gedaan dat je van Dodge Island af moet komen met delen te voet en delen met de auto, waarbij je rammende wagens, busjes en blokkerende trucks moet ontwijken. Ik moet zeggen dat dat echt goed opgezet was en met een enorme dosis spanning was beladen. Ik heb er echt van genoten en dat was echt een missie waarbij Driv3r zijn beste kant laat zien. Mooie achtervolgingen, (kleine) stukjes te voet en veel spanning. Heerlijk _O_
     
  10. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ff voor een paar daagjes in huis, en ik moet zeggen dat 'ie me toch wel enigsinds tegenvalt. Tenminste, als je de game op een gta manier wilt spelen. Ga je gewoon lekker de missies doen, dan is dit spel toch wel aardig te pruimen, mits je je niet ergert aan de enorme (en vaak voorkomende) framedrops.
     
  11. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is gta doublepack bij mediamarkt?

    Sorry een beetje offtopic maar om daar nou een een nieuwe voor te maken.
    En jullie hadden t toch over mediamarkt.
     
  12. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu een paar revieuws gelezen van: Veronica magazine en het ps2 blad van m'n broertje. maar de delen te voet schijnen nogal slecht te zijn, en het zou een ongeballanceerde moeilijkheidsgraad zijn.
    is dit echt zo hinderend of valt het wel mee ?
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er geen last van. Maar vaak is het ook trial & error. Dus steeds maar opnieuw proberen totdat je precies weet wat je moet doen om het te halen.

    Ik zit nu overigens bij die missie met die heftruck. Die is echt meesterlijk bedacht _O_
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind ik idd wel het jammere van het spel dat het echt trial & error is, en dat alles iedere keer hetzelfde is, de mannetjes staan op dezelfde plaats, dus je komt iedere keer op dezelfde plaats dezelfde mensen tegen.

    Het is voor de rest echt een supervet spel, en de sfeer is gewoon super, spannende achtervolgingen en een ongelooflijk goed uitgewerkt verhaal 8)
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  16. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is gta doublepack bij mediamarkt?

    Sorry een beetje offtopic maar om daar nou een een nieuwe voor te maken.
    En jullie hadden t toch over mediamarkt.
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraag dat dan lekker in de double pack thread... dit gaat over driver 3! Of bel mediamarkt ofzo...
     
  18. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok sorry!!
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die jongen wil ook gewoon wat weten, ik zou het niet weten, maar zal wel rond de 50 zijn. Je kunt het natuurlijk ook gewoon op X-Bazar proberen, kan je hem wel voor wat minder dan 50 krijgen.

    Edit: bij GCshop €56,50 inclusief €2,- aan verzendkosten. _0/
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  20. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar heb ik wat aan :p thanks _O_
     

Deel Deze Pagina