Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiCo!!

RiCo!! Guest

waar precies tegen over de shulk egg mine want daar is water ??kan je het iets beter uitleggen??

laat maar ik heb em al *)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2004
  2. RiCo!!

RiCo!! Guest

wat voor wapen zal ik eens kiezen??ik ben goed in marksman , shortblade , blunt en long blade (ik weet het een rare combinatie maj) ??

3. RiCo!!

RiCo!! Guest

laat maaar ik heb al een bow gekozen

4. RiCo!!

RiCo!! Guest

weet iemand nog iets leuks te doen voor iemand die in lvl 4 zit naast de main quest en andere guilds??
    alvast bedankt

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De wereld rond reizen. Tombs onderzoeken. Grotten onderzoeken. Praten met personen in de wildernis (bijna altijd een quest), Ruines onderzoeken (op eigen risico) Noem maar op. Er is genoeg te doen.
    Als je level hoog genoeg is (vanaf 15 ofzo) kun je een poging ondernemen om vampier te worden en op deze manier 11 nieuwe quest beschikbaar maken.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    @RiCo!!, bij de mages guild in Balmora zijn niet al te moeilijke quests. Bloemetjes verzamelen enzo. ^^ (En owja, gebruik de volgende keer de Edit knop :x)

7. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    vampier zijn stinkt...je bent er uren mee bezig omdat je niet kan reizen met boot, mages guild of silt strider en de opdrachten die ik moet doen zijn me totaal onduidelijk, dus ben ik maar dagoth ur gegaan en die vind het allemaal wel interessant...

8. wiepie

wiepie Guest

Weet iemand waar je resist magicka items kan krijgen, of de resist magicka spell?

9. Trossarms

Trossarms Guest

dat is voor die boots of blinding speed hoe kan je zien met die dinge waar kan je zon spells hale

10. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 4 vragen

1 hoe summon je een monster
    2 hoe krijg je zo,n monster
    3 waar kan je die onzichtbare dranken krijgen om onzichtbaar te worden
    4 waar moet je je zelf eerst trainen welke skill

11. Trossarms

Trossarms Guest

oke ik heb 4 antwoorden

1 koop een spell
    2 bij bijna elke mages guild kan je er een krijgen
    3 kan je ook kopen bij bijna elke mages guild
    4 je moet gewoon een beetje quests gaan doen dan gaat al je skills omhoog

12. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Trossarms waar kan je die monster summon spell halen hoe heten ze

13. Trossarms

Trossarms Guest

gewoon bij de balmora mages guild heb je ze volgens mij wel en als je ze daar niet hebt doe je teleport naar ald ruhn daar heb je ze zeker teleport zit helemaal onderaan achterin als je dat nog niet wist want het lijkt mij dat jij pas begonnen bent

14. RiCo!!

RiCo!! Guest

heej morrowinders:p
    weet iemand waar je die vrouw kan vinden die haar ring heeft laten vallen met een vriendin die 80% chameleon heeft ??
    alvast bedankt

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op weg van Gnisis naar Ald Velothi.

Vraag:
    Is het mogelijk dat je bestolen wordt in Morrowind? Ik mis namelijk inene enkele onderdelen van mijn harnas waaronder een dwemer schouder protectie en arm protectie, zo ook een schild. Of worden deze afgenomen waneer je een bounty moet betalen? Ik keek in m'n inventory en kon ze niet meer vinden terwijl ik ze niet heb verkocht of kapot laten gaan. Iemand?

16. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf :). Als je een bounty moet betalen nemen de "stadswachten" al je GESTOLEN spullen ook mee..... ze nemen ze mee naar de dichtsbijzijnde "schatkist" (die kun je vinden in de "forten" of in de stad Ebonheart)

17. RiCo!!

RiCo!! Guest

KAN IEMAND HET IETS PRECIEZER VERTELLEN :p

ALVAST BEDANKT HE MENSEN

18. RiCo!!

RiCo!! Guest

lama ik heb het a; gevonden maar ik heb 2 uur gezocht naar die ring en kheb em nog steeds niej gevonden kan iemand me helpen??

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
  20. RiCo!!

RiCo!! Guest

dankjewel mesnen (met name berend;) ik heb het gevonden en nu gaan de missies voor the thieves in ald-ruhn veeeeeel beter!!
    tot laterzz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina