waar precies tegen over de shulk egg mine want daar is water ??kan je het iets beter uitleggen?? laat maar ik heb em al *)
wat voor wapen zal ik eens kiezen??ik ben goed in marksman , shortblade , blunt en long blade (ik weet het een rare combinatie maj) ??
weet iemand nog iets leuks te doen voor iemand die in lvl 4 zit naast de main quest en andere guilds?? alvast bedankt
De wereld rond reizen. Tombs onderzoeken. Grotten onderzoeken. Praten met personen in de wildernis (bijna altijd een quest), Ruines onderzoeken (op eigen risico) Noem maar op. Er is genoeg te doen. Als je level hoog genoeg is (vanaf 15 ofzo) kun je een poging ondernemen om vampier te worden en op deze manier 11 nieuwe quest beschikbaar maken.
@RiCo!!, bij de mages guild in Balmora zijn niet al te moeilijke quests. Bloemetjes verzamelen enzo. ^^ (En owja, gebruik de volgende keer de Edit knop )
vampier zijn stinkt...je bent er uren mee bezig omdat je niet kan reizen met boot, mages guild of silt strider en de opdrachten die ik moet doen zijn me totaal onduidelijk, dus ben ik maar dagoth ur gegaan en die vind het allemaal wel interessant...
ik heb 4 vragen 1 hoe summon je een monster 2 hoe krijg je zo,n monster 3 waar kan je die onzichtbare dranken krijgen om onzichtbaar te worden 4 waar moet je je zelf eerst trainen welke skill
oke ik heb 4 antwoorden 1 koop een spell 2 bij bijna elke mages guild kan je er een krijgen 3 kan je ook kopen bij bijna elke mages guild 4 je moet gewoon een beetje quests gaan doen dan gaat al je skills omhoog
gewoon bij de balmora mages guild heb je ze volgens mij wel en als je ze daar niet hebt doe je teleport naar ald ruhn daar heb je ze zeker teleport zit helemaal onderaan achterin als je dat nog niet wist want het lijkt mij dat jij pas begonnen bent
heej morrowinders weet iemand waar je die vrouw kan vinden die haar ring heeft laten vallen met een vriendin die 80% chameleon heeft ?? alvast bedankt
Op weg van Gnisis naar Ald Velothi. Vraag: Is het mogelijk dat je bestolen wordt in Morrowind? Ik mis namelijk inene enkele onderdelen van mijn harnas waaronder een dwemer schouder protectie en arm protectie, zo ook een schild. Of worden deze afgenomen waneer je een bounty moet betalen? Ik keek in m'n inventory en kon ze niet meer vinden terwijl ik ze niet heb verkocht of kapot laten gaan. Iemand?
Je zegt het zelf . Als je een bounty moet betalen nemen de "stadswachten" al je GESTOLEN spullen ook mee..... ze nemen ze mee naar de dichtsbijzijnde "schatkist" (die kun je vinden in de "forten" of in de stad Ebonheart)
lama ik heb het a; gevonden maar ik heb 2 uur gezocht naar die ring en kheb em nog steeds niej gevonden kan iemand me helpen??
ga naar http://www.buttersky.com/morrowind/#ring_in_pond deze link. en klik dan op "were the ring is"en dan krijg je een kaart. veel succes
dankjewel mesnen (met name berend ik heb het gevonden en nu gaan de missies voor the thieves in ald-ruhn veeeeeel beter!! tot laterzz