ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarX B, 8 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je de Dabilahro. }:] :+

2. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan krijg je dabilahro helemaal niet!!niet liegen hoor *)

je moet over de draak over de lava naar de deur gaan dan door lopen en kom je vanzelf bij et einde va het level

3. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Heej sluipschutter het leuke van dit spel is dat je alles zelf probeerd jij vraagt echt alles, dit moet je doen bij de kluis 2x l , x , rx5, x, rx6, x, l, x .

4. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik maakte maar een grapje over zijn naam.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij chapter 12, en heb net die magmaworm, en die ijsworm gesloopt, maar waar moet ik dan heen ? Want terug kan ik niet. Ik had eerst die magma worm gesloopt, en toen die ijs, maar wat nu ? Want ik kan nergens meer terug naar boven.

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    je moet terug tot je bij die kuil bent waar je al hangend over moet en die stoom spuiten moet ontwijken ( nee niet er weer langs, daar stoppen !) er is daar ook een lange brug over het lava. aan het eind is een brug waar je die 2 ogen die je gekregen hebt van die basen inleveren. dan gaat die open.

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dankjewel.

8. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snik....snik ik zit vast..kan iemand helpe???

ik zit vast bij spirit doku. ik kom wl bij hem wat erg irritand door die stomme ghostfish maar dan red ik doku nooit. ik had hem bijna 1 keer. had hij nog een blakje van 2 cm over maar dan ging ik weer dood.........

heeft iemand een hint om hem te verslaan??

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten,

als je een level gehaald hebt en je krijgt dan die punten verdeling staat er bij mij soms essence 0

Terwijl ik kei veel essence pak. Of telt het alleen als je bezig bent met opladen?

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  10. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik fire ninpo op de juiste moment, dan gaat er veel van zijn health weg. Aanvallen en dan snel achteruit springen. Is te doen:)

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt alleen punten voor de essence die je over hebt, als je er al wat van hebt gekocht krijg je er geen punten voor.

12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu in chapter 15 in the core of the palace maar als je dan die Fiends hebt verslagen moet je elke keer zo'n trap op maa r daar zijn die f*cking ghostfishen, maar als ik halvewegen ben is m'n nimpo uitgewerkt en heb ik niet genoeg tijd om een nieuwe te activeren want dan komen die rukdingen weer. Heeft iemand hier een goede strategie voor ?

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je moet ff naar het opties menu gaan en daar je zwarte knopje aanwijzen voor Ninpo, Y + B indrukken is zo irritant.

14. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kan dat? oh vet wist ik niet 8) Ik heb 'm nu uitgepeeld zonder dat te gebruiken en het is idd erg vervelend af en toe.

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    valt tog wel mee om ff Y+B, maja aan de ene kant is een toets natuurlijk handiger:p

16. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu zit ik weer vast

ik heb net spirit doku verslagen, heb alleen nog 4 great potions over en nog meer dingen meer niet om te healen. ik ben helemaal bovenaangekomen.
    door dat telepoort ding en bij de duivel aangekomen..maar nu kan ik die niet verslaan.

ps. : bij die trappen als je naar boven gaat moet je firewheel doen en als wapen nunchuku of dat andere wapen waar ik de naam niet van weet.
    als je ninpo is uitgewerkt sla je er met de nunchuku op los... wanneer die cutbeesten dan doodzijn gebruik je weer ninpo en ren je naar boven en herhaal dit

en weet iemand hoe je die duivel moet verslaan??

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je die "duivel" met die vleugels die rondvliegt? die eerst op die troon zat?
    dan moet je die gewoon veel meppen. als ie die aanval doet dat ie van die vuurballen, moet je op 'm af rennen en springen en y. na een paar x zal het wel lukken ;):)p.s. dit is weer eens gepost door PoPgamer en niet door elgee. die is daar nog niet, maar wel bijna.:)

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  18. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of iemand dit al gepost heeft (veel te veel pages :p )
    maar op deze site
    http://www.gamefaqs.com/console/xbox/code/33084.html
    staan ALLE cheats en tricks voor ninja gaiden zoals plasma saber hoe je dark dragon blade krijgt evil ryu etc etc etc *)

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ooh die site... :{ nee ik doe het liever zonder hulp :)

20. black_sun

black_sun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen het duurt zo lang voordat je echt bij die duivel komt, dat haat ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina