XBOX 2 joypads; Nieuwe maken of de Controller S meenemen!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 25 jun 2004.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Wat vinden jullie dat er moet gebeuren op controller-gebied, als we strax overstappen op XBOX 2, of hoe het ook gaat heten...

Denken jullie dat MS voor de nieuwe console een nieuwe pad gaat ontwerpen, of zullen ze gewoon de Controller S opnieuw gaan gebruikn als standaard!?

Persoonlijk vind ik de Controller S (en eerlijk gezegd had ik zelf ook weinig problemen met de originele controller) helemaal perfect. Misschien dat ze op draadloos over kunnen stappen, ipv nog steeds met kabels, maar verder zou ik weinig weten om te veranderen.

Wat is jullie mening hierover!? Nieuwe pads, of XBOX2 compatible maken met de oude pads!?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Precies hetzelfde de kleur wat verandere etc.
    En draadloos zou idiaal zijn!

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat ze een nieuwe moeten maken, (nog) vetter design, maar dan wel ongeveer de dezelfde grootte.
    voor de rest hoeven de knoppen nix te veranderen, die zijn goed!
    mssien is wireless een goede toevoeging

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat ze standaard draadloos leveren, kost alleen meer geld en ik denk dat ze het zo goedkoop (maar kwalitatief goed) willen houden. Dan valt draadloos heel snel af... Maar we zullen zien

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zelfde houden. Ze hebben nu een zeer, imo de beste eigenlijk, goede controller gemaakt, die zeer gebruiksvriendelijk is, en lekker in de hand ligt.

I'f it aint broken, don't fix it.

6. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb reeds gelezen om een site (weet niet meer welke) dat op de nieuwe controller de zwarte en witte knop zullen verdwijnen en er 2 bijkomende triggers zullen komen. Naar analogie van de controller van de ps 2.
    Ik vindt het een goede zaak, want die twee kleine knopjes zijn moeilijk bereikbaar op de standaard contoller.
    wat denken jullie?

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    als de xbox 2 een nieuw disign krijgt, dan zal de controller ook wel opnieuw 'ontworpen' worden, denk ik dan zo.

nog 2? dan hebben we er 4!

8. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de controllers zijn wel nog goed zoals ze zijn maar draadloos zou inderdaad wel vet zijn... :cool: maar de prijs gaat dan waarschijnlijk ook omhoog dus moeten ze draadloos verkopen maar als standaard me kabel (vind ik toch hé....)

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik ben nog steeds gewent aan de grote*)
    ik heb de kleine dus de S iets van 7 keer gebruikt sinds kerst!:D

10. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Triggers met meer weerstand ;) voegt wat meer realisme toe als je de trekker overhaalt. Van mij mogen er weer 2 grotes komen, die S vind ik namelijk net iets te klein. En als klap op de vuurpijl... een schermpje op je controller :9

11. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ de controller is al vet alleen zou het wel leuk zijn als de motoren afzonderlijk konden reageren zodat je bv met racen als je dan tegen een linker want aan rijd dat de linker helft hard trilt en rechts het zelfde dat zou wel vet zijn denk ik _0/

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dreamcast achtig met die VMU-module.
    dat zou echt cool zijn!

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ooh nee! geen draadloos! mij kennende raak ik hem dan kwijt:p

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Mjah, ik heb zelf een Dreamcast, maar dat VMU stelde, voor mij persoonlijk dan, echt geen flikker voor...
    Als ze al zoiets zouden doen, wat ik niet verwacht eerlijk gezegd, dan zou het wel met zo'n kleurenschermpje moeten komen... :)

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    oh en 2 extra triggers lijkt me ook niets.. bijna hetzelfde als ps2 met die knoppen achterop.. daar raak ik ook altijd in de war mee!

16. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zelfde houden met misschien 4 schouder knoppen en nog wat andere dingetjes zolang het maar niet TE word.
    ik heb altijd mn middelvingers op de triggers en mn wijsvingers op de 'schouders' dus zou wel leuk zijn als ik daar ook wat mee kon.

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Als het maar geen wannabe ps2 controller wordt. Dat is 10x niks voor bijvoorbeeld Halo. Et speelt verzuurd en alles (als je de twee thubsticks gebruikt hè). Van mij mogen ze dees houden, en dan MET zwart en wit, en geen 4 triggers, dat is niks.

18. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij maar weer die grote en misschien met een ander kleurtje

19. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een logitech draadloze controller maar dat ding is best wel zwaar dankzij de batterijen, en de logitech houdt niet echt lekker vast. Maar als ze het kunnen doen door bijvoorbeeld er een Li-ion batterij in te doen die telkens automatisch oplaad dan is het misschien wel chill...

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de kleine (en de grote controller) goed, dus wat mij betreft is het goed zo.

Deel Deze Pagina