Ongelooflijk, maar dit lees ik net op http://nu.nl/news.jsp?n=346496&c=135. Ik vind dit belachelijk, ik weet zeker dat ik sommmige games op de 'oude' xbox nog wel lang zal blijven spelen (ik noem een HALO, Project Gotham racing en een Tiger Woods), maar dan moet ik me ouwe box van zolder halen om die te spelen. Zitten we eindelijk in het technologische tijdperk, moet ik nog van apparaat te wisselen om een spelletje te spelen. Ik vind het een schande
Welkom in de wondere wereld des roddels. Ik wantrouw dergelijke berichten. Ik heb het namelijk nog nergens op de site van Microsoft of van de Xbox vermeldt zien staan.
Ik vind het niet erg.. dat gezeik over spellen spelen van oude consoles is dikke crap. je speelt misschien 1 x een oud spel. waarom zou je halo spelen als je halo 3(?) kan spelen. Oke misschien omdat het een cool spel was/is maar dan nog haal em idd van de zolder. Als het wel zou kunnen zou je gelijk meer geld voor de console moeten betalen. IK heb het er niet voorover..
Jongens dat is nog steeds een gerucht hoor ... Microsoft heeft nog niets bevestigd en heeft zelfs de laatste nieuwsberichten naar het land der fabelen verwezen ... kortom ... wacht eerst even af ... als Microsoft met een officieel persbericht komt dat de spellen niet compatible zijn ... dan zijn ze niet compatible ... in de tussen tijd is het afwachten (er lopen hier trouwens meer threads over)
Ik zelf zou het niet zo belachelijk vinden. Liever speel ik Halo3 dan Halo1. Aan de andere kant is het echter wel zo dat je soms oude Xbox-1 spellen wilt spelen. (Net zoals ik nu graag weer een N-64 met Duke Nukem en Smash Brothers wil)
Eerlijk gezegd boeit het me niet zo ... ik doe mijn oude xbox'en toch niet weg en ik ga zeker geen nieuwe oude games kopen als ik een tweede xbox heb.... Het is waar dat microsoft andere hardware gebruikt voor haar 2de xbox ... maar men onderzoekt nog of ze de oude xbox spellen software matig willen laten draaien ... als inderdaad maar 10% van de mensen geintresseerd is in de oude spellen, dan heb ik liever een andere optie in mijn nieuwe xbox dan backward compatability
en dan nog dan neem je toch gewoon een scart splitter en dan gebruik je toch ook gewoon nog je xbox??? maar het lijken mij niets meer dan roddels.
Deze roddels zijn inmiddels al weer uit de wereld geholpen doro microsoft, door te zeggen dat ze nog helemaal niets bekend hebben gemaakt over de opvolger ofzo. Maar mocht het wel zo zijn dat de xbox 2 geen xbox games kan afspelen, dan zou ik dat erg jammer vinden. natuurlijk kun je gewoon je oude xbox bewaren, maar die dingen gaan ook nog wel eens kapot... dus zou mooi zijn als je de games gewoon op de nieuwe console kunt spelen, en de oude veilig in een kast opbergen, zodat je die in geval van nood nog eens kunt pakken.
Had ik al gepost, en was het ook niet ontkent door microsoft dat deze uitspraken ooit waren gedaan? Of was dat weer iets anders, hoe het ook zit, weinig belang bij.
scartsplitter??? heb vier scart aansluitingen Vind trouwens backwardscompatibility de grootste onzin die er bestaat, alsof je nu ps1-games op je ps2 speelt...
bl44t bl44t enz... ik geloof er niks van, Al die stomme roddels op internet kwordt er niet goed van... Ik wacht gewoon tot microsoft officieel met nieuws naar buiten komt
ten eerste is NIKS officieel. En je gaat over 2 jaar echt geen xbox 1 spellen meer spelen als je halo 3 doa5 pgr4 enzo kan spelen. Dus zeur nu niet. Wie speelt er nu bijvoorbeeld ps1 spellen op z`n ps2 . Dus niet meer zeiken. Backwards zooi is echt dom
Het gaat me niet eens om de games die ik NIET meer spelen kan, maar om het vermorgen dat ik eraan heb uitgegeven !!!!!!!!!
Wat een gezeik hier zeg over backwards compatability! Kom eens met een beetje diepgaandere argumentatie. Maar goed, ik speel nog met grote regelmaat Tony Hawk 1 en 2 omdat die simpelweg beter zijn dan 3, 4 en 5. Ook zijn FIFA 2000 en Gran Turisimo 2 zulke toppers die elk deel daarna verslaan. Ook lees ik de laatste tijd hier heel veel posts van mensen die opnieuw zijn begonnen met FF7. Enne, spellen waarvan nooit een vervolg is gekomen blijven toch ook altijd leuk (denk aan Vib Ribbon).
Ik vind backwards comp. wel degelijk belangrijk. De reden voor mij is dat ik goede titels graag blijf spelen zonder 4 consoles onder mijn tv te hebben. Ik speel nog regelmatig op mijn ps1...idd. FF VII...en ik zou het fijn vinden om spellen als PDO, munch enz gewoon te kunnen blijven spelen...en hoeveel moeite kost het om een console B.W.C. te maken. Bij de PS2 is dit volgens mij softwarematig gedaan en ik neem aan dat de Xbox 2 nog gewoon met een DVD speler blijft werken. Wat ik ook belangrijk vind van B.W.C. is dat mijn oude games op een nieuwe console kan spelen en de oude console weg kan doen. Bijvoorbeeld...mijn PS1 is nu echt aan het verslijten en als ik een PS2 had gehad dan kan ik de PS1 spellen toch verder spelen....Een Xbox gaat ook maar een jaar of 5 mee voordat deze begint te verslijten. Hierna kan ik dan of mijn games weggooien/verkopen of een nieuwe Xbox 1 kopen.....of als MS even nadenkt, op de Xbox2.....
zou wel vervelend zijn, maar ja aan de andere kant ze maken toch allemaal vervolgen, dus ik denk dat je er niet echt om hoef te treuren