Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die nog niet alles in Nice en Miami hebben gevonden,hier een link voor een Free Roam guide www.msxbox-world.com :D
     
  2. NS2

    NS2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey all,

    Ik stap eergisteren de droomland binnen en zie daar Driv3r liggen. Tot m'n grote verbazing, want ik dacht dat dit spel maar in september ofzo uitkwam! Ik had nog geen echte reviews gelezen, wel veel previews en die waren laaiend enthousiast. Ook de promo film was zalig, en ik heb me uuuren geamuseert met Driver1, dus ik kocht het spel meteen!

    Tot m'n grote verbazing:

    - Ongelooflijk lage framerate! Waar is dat gevoel van snelheid?
    => Kan ik mee leven!

    - Framedrops!!!!! Op bepaalde momenten hapert het spel echt!! Dit is toch een Xbox en geen N64 ???
    => Kan ik NIET mee leven!

    - De filmpjes, die zo mooi lijken... HAPEREN OOK!!! Hoe kan dit nou?????? Of is m'n Xbox kapot???
    => Kan ik NIET mee leven!


    Nog mensen met deze problemen? Zou Reflections nog een patch maken die je via Xbox live kan downloaden?? I hope so!!!!! Anders verkoop ik deze...
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk eerder dat je Xbox dan problemen heeft, want ik heb (op een hele enkele framedrop na) geen problemen. Helemaal de filmpjes zouden toch perfect moeten draaien, daar heb ik nooit problemen mee gehad. Beetje vreemd, is dit het enige spel waarmee je die problemen hebt?

    Ik vind de vrijheid eigenlijk best groot en het is echt leuk om vrij rond te rijden. De politie is erg goed en patrouilleert erg veel, dat maakt het wel spannend. Vooral als je die Timmy Vermicelli's gaat zoeken en afmaken, komt de politie snel achter je aan en het is echt niet makkelijk om die te ontsnappen! Ik heb vandaag geloof ik zo'n 2,5 uur in de Free Roam mode gespeeld en alleen maar zitten scheuren, heerlijk :9 Vooral met die 3 grote steden lijkt me de replay wel groot, iig als je er zin in hebt kun je er erg veel lol aan beleven.
     
  4. NS2

    NS2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien heb ik wel een slechte DVD van Driv3r want bij andere games (SC:pT, DOA:Xtreme, PGR2, Top Spin, enz... ) gaat alles perfect. M'n xbox is ook nog maar een paar maanden oud. Ik ga dan maar eens terug gaan naar die winkel en vragen of ze hem daar eens wille testen!
     
  5. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan bijna niet aan je dvd'tje liggen. Maar wanneer denken jullie dat er een driv3r review komt op xbw?:+
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Over een week of 3, als iedereen toch wel allang een eigen mening heeft over het spel en de review niet meer nodig is :+
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ligt het nu aan mijn xbox ofzo :confused: Want ik heb nog nooit last gehad van "Framedrops" ! Misschien een enkele keer maar dat is me echter niet opgevallen !
     
  8. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op het moment even te weinig tijd om hier alles door te lezen over het spel.

    Ik heb op internet geen reviews gelezen maar alwel bij die reviews lage cijfers gezien van het spel.

    Nou is het zo dat een goeie vriend van mij dit spel wil gaan kopen en eerst raadde ik hem dat ook aan om te doen maar door die slechte cijfers ben ik gaan twijfelen en die goeie vriend van mij ook.

    Mijn vraag is dan dus ook:
    Is dit spel zijn 60 euro waard?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind het spel igg wel goed!!

    Vraagje, Ik ben nu beetje bezig met "take a ride". Alleen hoe kom ik nu van die cops af!??? In een safehouse?? Dat zijn er twee toch? Rode stippen op de kaart. Als ik daar kom vind ik alleen een gun en een paar van die medickits. Alleen de balk blijft net zo rood!!

    Er staat in de manual dat je met take a ride dingen kunt un locken!!?? Wat kun je dan unlocken en hoe??

    Alvast bedankt guys
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hieronder staan codes:


    Codes
    Misc. Codes
    To activate cheat simply enter the following at the Main Menu screen, you will hear a sounds when cheat is activated and the cheat menu in the options will now be available:
    Code Effect
    Left Trigger, Left Trigger, X, Y, Y, Right Trigger, Right Trigger All Weopons
    X, Y, Left Trigger, Right Trigger, Left Trigger, Right Trigger, Right Trigger Invicibility
    R,R,L,L,X,Y,Y Unlimited Ammo Cheat Unlocked
    X, X, Y, Y, Right Trigger, Right Trigger, Left Trigger Unlock All Missions
    X, X, Y, Y, Left Trigger, Right Trigger, Left Trigger Unlock All Vehicles

    Hieronder staan alle timmy locaties plus wat er dan gebeurt:

    Contributed By: msxbox world, JAY007
    Unlockables
    "Timmie" Locations in Miami
    When you walk around in the three cities in Driv3r you might notice people that look remarkably similar to one Tommy Vercetti from GTA:VC( they wear a hawaiian shirt). There are 10 in each of the 3 cities. Here is a list of the 10 in Miami. Once you KILL all of the Timmies in Miami, go to the Coral Gables and look for a ranch home marked on the map near the corner of the road heading to the Biltmore Hotel, opposite the water tower. Go in the backyard, and look for a bunker entrance in the shrubs. Open that door and find a bunch of guns at your disposal!!
    Unlockable How to Unlock
    Timme #1 He is pulling weeds in the back garden of the house opposite Taner's apartment.
    Timme #10 In the elevator at the top of the Gold Coast Hotel that leads to the underground parking lot, which is accessed via the roof.
    Timme #3 On a Balcony inside a boathouse known as "Dirty Dick's"
    Timme #4 Inside an open garage at the end of an alley in the southwest area of downtown, near the river.
    Timme #5 Inside a garage marked "A1" on the upper area of a building in Coral Gables.
    Timme #6 Looking out over the construction yard of Tico's site, on the upper level of a half-built home.
    Timme #7 Guarding the gath switch to access the secret go-kart track in the Water Treatment Facility.
    Timme #8 Outside a house, on the grass, just south of the running track, near the road under construction.
    Timme #9 Drinking an energy drink near an upturned vending machine in the Orange Bowl alcove under the upper stands. You get to him via a tunnel.
    Timmie #2 Hiding out inside the planked-off section of the northeast floating home in Stiltsville.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hierboven staan codes. Dus niet kijken als je ze niet wilt weten :)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    sorry, ik had het er niet bij vermeld.

    Trouwens die heftruck in Nice is echt SUPER. Je kunt met "B" de lepels omhoog en omlaag doen. Echt te gek gewoon!! Net even politieauto op de copper zelf gegooid. 8) Alleen jammer en vreemd dat je geen bochten kunt nemen met iets op je heftruck. Alleen met een telefooncel kan het, maar dan moet je wel belachelijk langzaam sturen. Ach ja, kleine dingen blijf je houden.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb soms last van iets gaars ! Als ik op een auto aan het schietn ben, en als ie dan wilt ontploffen dan loopt mijn xbox soms vast :confused:

    Ik had ook nog in Miami een schans gevonden en als je daarop spring dan vlieg je over een huis, waarna je in gras komt dat niets is, je zakt dus gewoon door de grond 8)
     
  14. Casperge

    Casperge Guest

    Ik heb driv3r net ff gehaald: _O_ Driver _O_

    er lopen veel voetgangers(die je kan aanrijden),de steden zijn ENORM het is bijna onmogelijk om de maps uit je hooft te leren,wel jammer dat je healt een beetje slinkt als je een crash maakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2004
  15. Casperge

    Casperge Guest

    Menu-take a ride-dan zie je allemaal instellingen en daar tussen moet cops: on/of staan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2004
  16. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nogal bezig met de Take a ride mode en ik heb nu alle 10 de Timmy's. Dan moet je naar de armory gaan, als ik dat doe start de 18-wheeler mode, maar als ik die trucks ontsnap en naar mijn safehouse ga en dus het balkje weer weg is, gebeurt er gewoon niks. Wat is het doel van die 18-wheeler mode?
    Nog een vraagje die eigenlijk erbij hoort, hoe kun je saven in Take a ride? Ik ga altijd maar naar mijn safehouse en doe exit game, maar kun je ook echt saven? Met die Timmy's halen was het nogal vreemd omdat ik sommige 3 keer moest doen voordat ie ze eindelijk had opgeslagen. Ook als ik in de 18-wheeler mode die gasten ontsnap en in mijn safehouse zit en exit game doe, staat er bij de volgende keer weer doodleuk 'go to the armory' in m'n scherm.
     
  17. Casperge

    Casperge Guest

    Je kan in driv3r-take a-ride niet saven,om die timmy's op te slaan,moet je doodgaan in de game,en hem niet onderbreken.18 wheeler mode snap ik ook niet
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand? :)
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dit bedoel ik niet!! In het spel zelf met "cops on" hoe krijg je dan je balk leeg?

    Als je cop uitzet dan is ie altijd leeg.......... Of kan de balk alleen leeg worden als je nog onder het "streepje" zit?

    Enne nog steeds mijn andere vraag: Wat kun je precies allemaal unlocken behalve die timmies afschieten en dan die wapens ophalen???
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten in elke stad 4 bonus auto's die je kan unlocken.
     

Deel Deze Pagina