Hoi, ik heb nodig een nederlandse walkthrough voor gta vice city. kan iemand een site geven aan mij waar ik die kan vinden?? want ik heb er al naar gezocht en ik kan hem niet vinden. Al vast Bedankt. Golddust
huh?! Eerst maak je een topic met: hier kan je een walkthrough voor vice city vinden: www.gamefaqs.com Vervolgens maak je een nieuwe topic met de vraag waar je een walkthrough kan vinden.... [EDIT]Sorry had niet gezien dat je nl bedoelde.... [/EDIT]
xboxgangsta: wat bedoel je daar mee? moondrake: daar heb ik al gezocht maar dat lukt niet ik moet exact de site weten.
http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/468550.html voor een nl walkthrough (ff naar beneden scrollen, bij foreign language, dan is er 1 dutch) en xboxgangsta bedoelt het grote GTA topic op dit forum. gewoon ff via www.xboxworld.nl naar www.xboxworld.nl/forum en dan naar Xbox Game Help/cheats, en dan naar de vice city helpthread. zo moet het duidelijk zijn.
ok, lees je het gewoon verkeerd ofzo? zoals ik al eerder zei: er staat onderaan de pagina een gedeelte met walkthroughs van andere talen, onder andere nederlands. dan klik je daarop, en dan krijg je een nederlands walkthrough. simperl toch?