all in one printer/scannen/kopieeren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door FabianNL, 27 jun 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

Ik wil graag een nieuwe printer kopen aangezien mijn oude er mee is uitgescheden. Nu lijkt mij een all in one het handigst maar ik heb geen idee welke. HP is volgens mij (nog steeds) de beste maar je wordt overspoeld door vele verschillende types. Heeft iemand goede/slechte ervaringen of weet desnoods iemand een goede en duidelijke site hierover? alvast bedankt

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een HP, alleen is die nu dood, hij wil niet meer in het kleur printen, ben nu dus ook opzoek naar een nieuwe....

Mijn intresses gaan uit naar een Epson RX500...
    Waarom? omdat die 6 inktpatronen heeft... dan hoef ik tenminste niet meer een cartidge te wisselen die nog deels vol is....

bovendien had ik bij mijn HP het probleem dat de papierinvoer nooit helemaal recht was....

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    over die papierinvoer heb je wel degelijk gelijk > ik zelf heb een hp psc 2110, vereder geen problemen mee...

4. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je met een all in one van hp altijd goed zit. Ik weet niet hoe het komt, maar ik zal altijd een hp printer kopen. Lekker vertrouwd... Ik heb hier de psc 750c staan, een al wat ouder model dus, en ik vind hem fantastisch. Als ik ergens veel plezier van heb gehad is het daar wel van! Alle all in ones van tegenwoordig zullen beter dan die van mij zijn. Dus je zit in mijn ogen zowieso goed. De enige echte verschillen zullen hem zitten in een schermpje waarop je kunt zien wat je afdrukt, een faxmogelijkheid, en de sleuven voor verschillende memorysticks van je digitale camera. Dus hoef je geen fax of schermpje en wil je niet direct je foto's afdrukken zonder dat je pc aan staat, dan kun je gerust de eenvoudigste all in one (maar zonder fax dus) nemen. Je zal iig met geen van allen een miskoop doen.

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik 2 HP Printers de 990CXI, prima printer!! en de all in one officejet G serie( printer, kopieerapparaat, scanner en fax), prima apparaat niet al te duur en toch een goede kwaliteit! Het enige is wel dat het papier soms vast in de printer komt te zitten omdat het niet recht naar binnen wordt getrokken.
    Suc6 met je aankoop
    Greetz Novofogu

6. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Alll-in-one nemen.

Neem het nou maar van mij aan, het is een slechte printer, een slechte scanner, en ja, een slecht kopieerapparaat. Bovendien slurpt dat ding Inkt, dus moet je een Canon nemen. (Die heeft aparte inkt-tanks) Oja, Epson (Stond in ConsumentenGids) geeft veel te vroeg aan dat de cartridge lees is, die afzetters! Er zit dan dus nog gewoon inkt in, terwijl er op het scherm komt te staan, dat je je cardridge moet vervangen.

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een Lexmark X1150.. scannen doet die goed, kopiëren ook, faxen gaat ook goed en normaal printen gaat ook wel lekker, alleen nadeel is dat er 2 cartridges in zitten, waardoor het lullig is als er 1 kleur op is en de rest niet! op zich is die niet nieuw, en je kan hem dus voor ongeveer 100 euri al krijgen!

8. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook net een gaan kopen. Ik zat te twijfelen tussen de Canon SmartBase MPC190 en tussen de Canon SmartBase MP360, maar aangezien de MPC190 een stuk goedkoper is en ik hem niet al te veel zal gebruiken, neem ik die denk ik.

9. FabianNL

FabianNL Guest

ok, bedankt voor de reacties alleamaal, ik zal zelf ook nog ff goed verder kijken, bedankt

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ons pap heeft sinds vrijdag een redelijk goedkope all-in-one printer gehaald, van HP voor €100,- ofzo. En hij kopieert erg goed moet ik zeggen. Ik had er een briefje van €50,- onder gelegd, gekopieerd en daarna aan de andere kant hetzelfde gedaan. Het verschil was amper te zien, alleen het zilverfolie-laagje kan ie niet kopieëren, maar er zit zelfs een soort van watermerk in :+ Aan de 10 mensen die ik het briefje heb laten zien heeft maar 1 iemand gemerkt dat ie nep is.

Het hangt af van welk merk dat de printer is en hoeveel je ervoor wil uitgeven. Wil je niet al te veel uitgeven dan zou ik voor HP gaan, vaak goedkope printers die goed printen.

11. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier een hp psc1110 staan, gekocht bij de aldi. ik heb een probleem met het papier. hij trekt hem op de een of andere manier helemaal scheef naar binnen en verscheurt em dan :'-( . ik kan alleen printen als ik 1 papiertje erin doe en hem heeel erg recht leg. als ik meerdere a4'tjes erin doe wordt het een papier versnipperaar. Dus die zou ik niet nemen

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    wat vervelend bij canon is, dat de papierinvoer van boven is, als het papier daar dan een tijdje staat, gaat het zo doorzakken en krijg je van die gebogen hoeken.

13. FabianNL

FabianNL Guest

die problemen met papier heeft volgens mij bijna elke printer wel, hoor je namelijk wel erg vaak dat het papier er helemaal scheef in gaat of iets dergelijks, maar ik zit nu verlopig te kijken bij een HP PSC 1350 of een HP PSC 2170 maar denk dat ik voor de laatste ga maar ik blijf zoeken ;)

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Wil je je keuze ook motiveren?
    ben wel benieuwd waarom jij voor die HP kiest...

15. FabianNL

FabianNL Guest

ik wil zowiezo een HP aangezien die gewoon door bijna iedereen als de beste gezien wordt, zelf heb ik ook de beste ervaringen met HP (heb eerst een HP gehad, vervolgens een Epson en daarna een Lexmark en alleen met de HP had ik geen enkel problemeem en al die andere waren allemaal nix). Verder kies ik voor dat type aangezien die de prijs heeft wat ik er ongeveer wil voor betalen (heb hem nu gezein voor 179 maar dat moet nog wel iest goedkoper kunen ook ;) ) en dan kan ik ook wel een goedkopere HP nemen maar dat is dan toch altijd iest mindere kwaliteit. Ook heeft deze mogelijkheid tot geheugen kaartjes en dit lijkt mij wel makkelijk, geen vereiste maar toch handig.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2004
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wij hebben een HP psc 2105 All-In-One En dat ding werkt perfect ! Hij print snel en die scan-/kopieerkwaliteit is ookwel relaxt !

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

hmmm.....
    Ik heb mijn hoop opgegeven voor HP, nadat mijn G55 problemen gaf, heb ik de helpdesk gebeld.... leuk, sturen ze me een link naar een faq, waar mijn antwoord helemaal niet staat.....

die mensen snappen der ook niks van daaro....

na een beetje rondkijken lijkt een epson ook geen goede oplossing, daarom ga ik maar een canon kopen, met apparte inkt cartridges

tenzij er nog iemand is die een leuke weet....

18. FabianNL

FabianNL Guest

Epson, dat was ons 2de merk, dankje ;)
    maar ik denk dat je bij veel helpdesken een of ander onzin verhaal krijgt want het is vaak zo dat niemand die daar zit er ook echt iets van snapt, hellaas...

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wij hebben een hp psc 2110 all-in-one. Ik ben zeer te sprken over deze bak. Werkt goed, en wel relaxte software. Ook erg mooie print hij al zeg ik het zelf :p

20. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en die cartridges kosten 80,-- .

Niet alleen aan de prijs van de all-in-one denken, ook aan de inkt.
    |:-

Deel Deze Pagina